۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۸
آغاز توزیع ۴۰۰ تن گوشت منجمد با نرخ مصوب دولتی در استان مرکزی
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان مرکزی خبر داد؛

آغاز توزیع ۴۰۰ تن گوشت منجمد با نرخ مصوب دولتی در استان مرکزی

اراک- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان مرکزی از آغاز توزیع ۴۰۰ تن گوشت منجمد با نرخ مصوب دولتی در این استان خبر داد.

جعفر اصغری، در گفتگو با خبرنگار بازار، از توزیع ۴۰۰ تن گوشت منجمد با نرخ مصوب دولتی از امروز، شنبه ۱۰ اسفندماه در سطح فروشگاه‌های استان مرکزی خبرداد و اظهار داشت: گوشت منجمد با هدف تنظیم بازار با قیمت ۴۰۰ هزار ریال در هر کیلوگرم در نقاط مختلف استان مرکزی توزیع می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی ادامه داد: توزیع مردمی این محموله از طریق فروشگاه‌های بزرگ نقاط مختلف استان انجام می‌شود.

وی خاطر نشان ساخت: توزیع کارمندی محموله گوشت وارداتی از سوی اتحادیه کارکنان دولت، فرهنگیان از شرکت‌های تعاونی فرهنگیان و رانندگان وزارت کشور و مددجویان نهادهای مردمی نیز از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای انجام می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بیان کرد: همچنین توزیع ۶۰۰ تن برنج وارداتی با نرخ مصوب دولتی با هدف تنظیم بازار از طریق فروشگاه‌های بزرگ نقاط مختلف این استان آغاز شده و در استان توزیع و ۲۰۰ تن مرغ منجمد نیز با هدف تنظیم بازار شب عید جذب و در سردخانه‌های استان نگهداری می‌شود.

کد خبر: ۷٬۰۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha