۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
تخلف دو موسسه مالی و اعتباری در گلستان
معاون صمت گلستان خبرداد؛

تخلف دو موسسه مالی و اعتباری در گلستان

گرگان- معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: پرونده تخلف به ارزش ۵۳۸ میلیون ریالی در دو موسسه مالی و اعتباری استان گلستان تشکیل شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان، علی اصغر اصغری اظهار کرد: در پی دریافت دو فقره شکایت کتبی علیه دو موسسه مالی و اعتباری به ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان مبنی بر بروز تخلفات احتمالی وعدم اجرای تعهدات موضوع در دستور کار بازرسان این سازمان قرار گرفت.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان افزود: پرونده تخلف این دو موسسه مالی به ارزش ۵۳۸ میلیون ریالی جهت صدور راًی نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال گردید.

وی بیان کرد: در پی بازرسی‌های بعمل آمده و بررسی موارد اتهامی تخلفات عدم اجرای تعهدات در قبال مصرف کننده (بر اساس ماده ۱۹ قانون حمایت از حقوق مصرف کننده) این دو موسسه مالی و اعتباری محرز شد.

اصغری همچنین با اشاره به اهمیت عملکرد بانک‌ها و موسسات مالی در اجرای شیوه های صحیح و نوین بانکداری در جامعه، ایجاد حس اعتماد در میان دارندگان حساب را از وظایف اصلی بانکداری دانست.

کد خبر: ۷۰٬۹۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha