۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
معاملات بورس در زنجان ۶۶ درصد صعود کرد
مدیر تالار بورس منطقه ای زنجان:

معاملات بورس در زنجان ۶۶ درصد صعود کرد

زنجان- نجفی، مدیر تالار بورس منطقه ای زنجان گفت: در معاملات هفته گذشته تعداد ۲۰۵ میلیون و ۴۳۷ هزار و ۲۹۰ سهم در بورس منطقه ای زنجان معامله شد که این میزان معاملات نسبت به هفته گذشته ۶۶ درصد رشد دارد. 

اصغر نجفی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در معاملات هفته گذشته تعداد ۲۰۵ میلیون و ۴۳۷ هزار و ۲۹۰ سهم در بورس منطقه ای زنجان معامله شد،گفت: حق تقدم جمعا به ارزش بیش از دو هزار و ۸۷۱ میلیارد ریال داد و ستد شد که معاملات نسبت به هفته گذشته ۶۶ درصد رشد دارد. 

وی اظهار کرد: از میان شرکت‌های معامله شده ۶۰ درصد به خرید و ۴۰ درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت و این معاملات توسط ۲۴ کارگزار دارای استیشن معاملاتی بورس منطقه ای زنجان انجام گرفته است.

مدیر تالار بورس منطقه ای زنجان گفت: ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی استان زنجان برای عرضه اولیه در بورس درخواست دادند. 

نجفی با بیان اینکه ۱۶ واحد صنعتی و تولیدی در استان زنجان دربازار سرمایه و بورس حضور دارند، تاکید کرد: باید سواد بورسی مردم در استان مورد تاکید قرار گیرد تا مردم دچار مشکل نشوند. 

وی بر لزوم تقویت آموزش سواد بورسی در استان زنجان تاکید کرد و گفت: بورس منطقه ای زنجان به صورت مجازی «وبینار آموزش مقدماتی بورس» برگزار می‌کند.

مدیر تالار بورس منطقه ای زنجان گفت: ارزش مجموع خرید سهام در این بازه زمانی بیش از یک هزار و ۷۲۹ میلیارد و ۳۵۵ میلیون ریال و مجموع ارزش سهام فروخته شده نیز بیش از یک هزار و ۱۴۲ میلیارد و ۶۳۵ میلیون ریال بوده است.

کد خبر: ۷۰٬۸۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha