۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
استانداردهای بهداشتی در رستوران‌های اردبیل ارتقا یابد/ ضرورت مدیریت مشتریان مشکوک به بیماری
رئیس اتحادیه تالار، رستوران و چلوکبابی‌های اردبیل:

استانداردهای بهداشتی در رستوران‌های اردبیل ارتقا یابد/ ضرورت مدیریت مشتریان مشکوک به بیماری

اردبیل - رئیس اتحادیه تالار، رستوران و چلوکبابی های اردبیل بر لزوم ارتقای سطح بهداشتی واحدهای صنفی در ارائه خدمات به مشتریان تاکید کرد.

سجاد مهدیزاده در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در استان توصیه های بهداشتی به تمام رستوران داران و چلوکبابی ها، انجام شده است گفت: تمام واحدهای صنفی اتحادیه در سطح استان، ملزم به استفاده از مواد ضدعفونی کننده برای سطوح و تجهیزات و ظروف آشپزخانه هستند.

رئیس اتحادیه تالار، رستوران و چلوکبابان اردبیل با تاکید بر لزوم ارتقای سطح بهداشتی واحدهای صنفی تابعه گفت: انتظار می رود مدیران واحدهای صنفی در تهیه مواد اولیه نیز، دقت کافی داشته باشند و منبع تولید آن‌ها مورد تائید سازمان‌های بهداشتی باشد.

برخورد قانونی با واحدهای صنفی متخلف

وی بر رعایت بهداشت فردی پرسنل در آشپزخانه و سالن پذیرائی تاکید کرد و افزود: خوشبختانه رستوران داران اردبیلی با رعایت موارد بهداشتی، فضای سالم و امنی را برای شهروندان فراهم کرده اند.

مهدیزاده تصریح کرد: در همین راستان تمامی واحدهای صنفی، موظف به دادن پَد بهداشتی در زمان ارائه خدمات به مشتریان هستند.

رئیس اتحادیه تالار، رستوران و چلوکبابان اردبیل اظهار کرد: در راستای نظارت بر مواد غذایی و کنترل بهداشت، بازدیدهای مستقیم از رستوران ها و تالارهای سطح استان، با مشارکت فعال بازرسین بهداشت محیط استان آغاز شده است.

وی با اشاره به فعالیت ۵۰۰ واحد صنفی زیر نظر اتحادیه تالار، رستوران و چلوکبابان اظهار کرد: در صورت وجود هر گونه تخلف در این واحدها، طبق قانون با آنها برخورد می‌شود.

کاهش ۶۰ درصدی مشتریان پس از شیوع ویروس کرونا

مهدیزاده همچنین اظهار کرد: در راستای احترام به مشتریان، شهروندانی که علائم بیماری کرونا را داشته باشند، به صورت بیرون بر، پذیرایی خواهند شد.

وی در پایان با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا، کسب‌وکارهای اعضای اتحادیه آسیب جدی دیده است گفت: در شرایط کنونی مردم سعی می‌کنند که در خارج از خانه، کمتر غذا بخورند و همین مسئله باعث شده که کاهش ۶۰ درصدی مشتریان در مراجعه به چلوکبابی ها و رستوران ها را شاهد باشیم.

کد خبر: ۷٬۰۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha