۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶
بارش برف خفیف در محور هراز/ ترافیک در محورهای مواصلاتی استان تهران نیمه سنگین است
معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران خبر داد؛

بارش برف خفیف در محور هراز/ ترافیک در محورهای مواصلاتی استان تهران نیمه سنگین است

تهران- مصدقی، معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از بارش برف خفیف در محور هراز و گردنه قوچک خبر داد و گفت: ترافیک در محورهای مواصلاتی استان تهران نیمه سنگین است.

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار بازار، از بارش خفیف برف در محور هراز و تهران-لواسانات(گردنه قوچک) خبر داد و اظهار داشت: هم اکنون در محور دماوند(گردنه سرحال) شاهد بارش خفیف باران هستیم.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران در ادامه در خصوص وضعیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان تهران گفت: بنابر آخرین گزارش از سامانه های تردد شمار، تردد در محور بومهن-جاجرود، آدران-شهریار، دماوند-رودهن و فشم-لواسانات به صورت نیمه سنگین در جریان است.

مصدقی با اشاره به پیش بینی های هواشناسی مبنی بر بروز کولاک و کاهش دید در ارتفاعات استان تهران عنوان داشت: از همه رانندگان می خواهیم موارد ایمنی جاده را در نظر داشته باشند و در صورت عدم ضرورت از قرار گرفتن در جاده های کوهستانی خودداری کنند.

وی افزود: برای ایمن سازی جاده ها تیم های راهداری به حالت آماده باش درآمدند و ۲۷ باب راهدارخانه نیز برای اقامت شبانه در راه ماندگان از آمادگی کامل برخوردار است.

کد خبر: ۷۰٬۷۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha