۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
سوء مدیریت در همدان باعث ایجاد مشکلات فراوانی برای مردم شده است
نماینده مردم همدان در مجلس:

سوء مدیریت در همدان باعث ایجاد مشکلات فراوانی برای مردم شده است

همدان - نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه سوء مدیریت در استان همدان باعث ایجاد مشکلات فراوانی برای مردم شده است، گفت: نباید مردم برای تامین معیشت در سختی باشند.

به گزارش خبرنگار بازار، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی ظهر پنج شنبه در نشست با تعدادی از تولید کنندگان فعال در صنعت مرغداری همدان در جریان مسائل و مشکلات و راهکارهای آنان برای توسعه و بهبود وضعیت تولید و عرضه مرغ قرار گرفت.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران صنعت مرغ عنوان کرد: سوء مدیریت در استان همدان باعث ایجاد مشکلات فراوانی برای مردم شده است.

فلاحی با بیان اینکه دولت با ارز ٤٢٠٠ رانت ایجاد کرده بود، گفت: مجلس با حذف ارز ٤٢٠٠ تومانی جلوی رانت  را گرفته و آن را مستقیم به مردم می‌دهد.

وی با اشاره به افزایش قیمت ارز تا ۲۵ هزار تومان اضافه کرد: مردم در کشور با ارز ٢٥ هزار تومانی زندگی کردند و ارز چهارهزار و ۲۰۰ تومانی خرج خوراک سگ و گربه شد در حالی که پول ارز باید مستقیم به جیب مردم برود نه اینکه هزینه رانت عده‌ای شود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی یکی از دلایل مهم این مشکلات و نبود نهاده ها و گرانی ها را سوء مدیریت و دپو شدن مقدار بسیار زیادی از نهاده های دامی در گمرکات دانست و خاطرنشان کرد: این اقدامات خود تحریمی است.

در این نشست موضوعاتی همچون عدم تامین به موقع نهاده و عدم تخصیص ارز ٤٢٠٠ تومانی به مرغداران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر: ۷۰٬۶۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha