۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
۸۰ درصد معادن استان همدان فعال است
معاون صنعت، معدن و تجارت همدان:

۸۰ درصد معادن استان همدان فعال است

همدان - خاکی، معاون معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه تعداد ۲۸۰ معدن در استان همدان وجود دارد، گفت: از این تعداد حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد فعال است.

محمد خاکی در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص وضعیت معادن در استان همدان مطرح کرد: برخی معادن به دلیل شرایط آب و هوایی، وضعیت بازار و مشکلات اداری که در حال پیگیری آن هستند، امکان کار و فعالیت ندارند و برخی دیگر نیز به دلیل ابطال پروانه کسب امکان فعالیت آن ها میسر نیست.

معاون معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه در مجموع تعداد ۲۸۰ معدن در استان همدان وجود دارد، گفت: حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد معادن استان همدان فعال هستند.

وی در خصوص ابطال جواز کسب و فعالیت برخی از معدن داران عنوان کرد: عدم فعالیت برخی معادن باعث ابطال جواز کسب و کار شده و واحد معدنی آن ها به مزایده گذاشته می شود تا افراد دیگری بتوانند از طریق برنده شدن در مزایده، مسئولیت واحد تعطیل شده را برعهده بگیرند.  

معاون معادن سازمان صمت استان همدان اضافه کرد:  ۴۵ درصد مواد معدنی استان همدان فرآوری می شود و در قالب مواد و صنایع فرآوری شده در استان همدان به مصرف می رسد.  

کد خبر: ۷۰٬۵۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha