۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
۸ درصد مشترکان برق در زنجان پر مصرف هستند
مدیرعامل توزیع برق زنجان:

۸ درصد مشترکان برق در زنجان پر مصرف هستند

زنجان- علیزاده، مدیرعامل توزیع برق زنجان گفت: مشترکان پر مصرف برق در استان زنجان هشت درصد هستند که تا اردیبهشت سال آینده فرصت دارند مصرف برق خود را مدیریت کنند.

علیرضا علیزاده در گفتگو با خبرنگار بازار به طرح امید برق در استان زنجان اشاره کرد و گفت: از زمان اجرای این طرح تا پایان آبان ماه ۵۶ هزار و ۷۰۳ قبض رایگان در استان صادر شده است. 

وی اظهار کرد: همچنین ۶۸ هزار مشترک دیگر هم از تخفیف طرح برق امید در استان زنجان بهره مند شدند. 

مدیرعامل توزیع برق زنجان با بیان اینکه در استان زنجان از ۳۷۰ هزار مشترک خانگی حدود ۱۱۰ هزار مشترک شهری و روستایی معادل ۳۲ درصد جزو مشترکان کم مصرف هستند، گفت: مشترکان خوش مصرف استان ۶۰ درصد است. 

علیزاده با بیان اینکه مشترکان پر مصرف برق در استان هشت درصد هستند، تاکید کرد: این مشترکان در استان تا اردیبهشت سال آینده فرصت دارند مصرف برق خود را مدیریت کنند.

وی گفت: اجرای طرح برق امید فرصت مناسبی برای مشترکان خانگی است که مصرف انرژی خود را کاهش دهند و این مهم به اقتصاد خانواده ها در این شرایط کرونایی بسیار کمک می کند. 

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان، ابراز داشت: امیدواریم تا پایان سال بر تعداد مشترکان کم مصرف برق در استان افزوده شود و تعداد مشترکان  پرمصرف در استان کاهش یابد. 

علیزاده گفت: دولت به منظور مدیریت مصرف مشترکان خانگی وارد عمل شده است. 

کد خبر: ۷۰٬۵۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha