۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲
 شمار واحدهای تملیک شده بانک ها در مازندران رو به کاهش است
استاندار مازندران:

شمار واحدهای تملیک شده بانک ها در مازندران رو به کاهش است

ساری- حسین زادگان، استاندار مازندران با اشاره به رونق تولید گفت: شمار واحدهای تملک شده بانکی در استان رو به کاهش بوده و به ۷۲ واحد رسیده است.

احمد حسین زادگان در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به تلاش و عزم همه دستگاه های اجرایی از جمله بانک ها برای رونق و جهش تولید در استان اظهار داشت: شمار واحدهای تملک شده توسط بانک ها رو به کاهش است.

وی با بیان اینکه به عنوان نمونه در شهرک های صنعتی تعداد واحدهای تحت تملک بانک ها به ۷۲ واحد رسیده است، افزود: این وضعیت درحالی که قبلا شمار واحدهای تملک شده بیش از ۱۳۰ واحد بوده است.

استاندار مازندران با اظهار اینکه بسیاری از واحدهای تولیدی راکد و غیرفعال در راستای تلاش برای احیای تولید به مدار تولید بازگشتند، افزود: ۶۸ واحد تولیدی در سال جاری احیا و به مدار تولید بازگشتند.

حسین زادگان تعیین تکلیف قراردادهای راکد را از جمله اولویت ها در سال جاری بیان کرد و گفت: احیا و رونق تولید از جمله مولفه های جهش تولید به شمار می رود و باید در این راستا تلاش کرد.

وی همچنین با اشاره ایام دهه فجر، بهره برداری و تکمیل پروژه های نیمه کاره و طرح های بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی را از جمله برنامه ها بیان کرد.

کد خبر: ۷۰٬۵۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha