۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
مانع از دخالت دولت در تعیین حقوق و دستمزد کارگران در سال آینده می شویم
رئیس فراکسیون کارگری مجلس درگفت‌وگو با بازار

مانع از دخالت دولت در تعیین حقوق و دستمزد کارگران در سال آینده می شویم

علی بابایی کارنامی رییس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی گفت: تعیین مناسب نرخ حقوق و دستمزد از جمله مطالبات جدی کارگران بوده است و تعیین حقوق و دستمزد کارگران باید به ریل اصلی خود بازگردانده شود.

علی بابایی کارنامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به پیگیری‌های مجلس در زمینه تعیین نرخ حقوق و دستمزد در سال آینده گفت: موضوع حقوق و دستمزد سال آینده مدنظر فراکسیون کارگری مجلس بوده و این موارد در شورای عالی کار  هم مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

این نماینده مجلس با بیان اینکه جلسات وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی در زمینه مباحث مربوط به حقوق و دستمزد آغاز شده است، اظهار داشت: در این جلسات پیگیر افزایش منطقی حقوق و دستمزد کارگران در سال آینده خواهیم بود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: همچنین به دنبال این هستیم که کارگران را در مباحث مربوط به تعیین حقوق و دستمزد مشارکت دهیم.

این نماینده مجلس اظهار داشت: همچنین به دنبال این هستیم تا مانع از دخالت دولت درتعیین نرخ حقوق و دستمزد در سال آینده شویم.

وی با بیان اینکه تعیین مناسب نرخ حقوق و دستمزد از جمله مطالبات جدی کارگران بوده است، گفت: تعیین حقوق و دستمزد کارگران باید به ریل اصلی خود بازگردانده شود.

کد خبر: ۷۰٬۴۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • میلاد IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
      1 0
      سلام مای ک کارگریم از فضا که نیامدیم چرا با اینکه صنعت کشور رو سرما میچرخه باید با حداقل حقوق ۲۶۰۰هزارتومان زندگی کنیم فرق ما و کارمندا چیه مای ک از بدنمون مایه میزاریم چرا ما نباس ۷ میلیون یا ۸ میلیون حقوق بگیریم .اونی ک حقوق کارگریو تصویب میکنی خودت میتونی با ۲۶۰۰ هزار تومان خرج خانوادتو بدی