۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
 فقط ۲۰ درصد اعتبارات استان قزوین در اختیار استانداری است
استاندار قزوین:

فقط ۲۰ درصد اعتبارات استان قزوین در اختیار استانداری است

قزوین- استاندار قزوین گفت: فقط ۲۰ درصد از اعتبارات استان قزوین در اختیار استانداری است که با توجه به ضرورت های موجود و اهمیت فعالیت بخش ها به صورت عادلانه توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، هدایت الله جمالی پور ظهر چهارشنبه در دیدار با سحر تاج بخش رئیس سازمان هواشناسی کشور در استانداری قزوین، اظهار داشت: استان قزوین متاسفانه به دلیل نبود برخی از زیرساخت ها از سطح بودجه ای پایینی برخوردار است و همانطور که میدانید تغییر نگاه به استان ها در خصوص تامین بودجه کار دشواری است.

وی گفت: اگر چه سالهاست مسئولان استانی و نمایندگان استان در تلاشند تا اعتبارات و وضعیت بودجه استان افزایش یابد اما عملا هنوز تا سطح مطلوب فاصله زیادی است و این در شرایطی است که مشکلات اعتباری در تمامی سطوح در کشور وجود دارد.

استاندار قزوین اظهار کرد: اگر می خواهیم قزوین رشد و توسعه یابد نیازمند تقویت و ارتقای سطح بودجه استان هستیم اما درآمدهای محدود دولت و شرایط اقتصادی دشوار حاکم شده اختصاص بودجه بیشتر به استان را عملا متوقف کرده است.

جمالی پور افزود: این در شرایطی است که از همین بودجه کم نیز تنها ۲۰ درصد در اختیار استانداری است که با توجه به نیازهای موجود در همه بخش ها تلاش می کنیم تا به صورت عادلانه توزیع شود و اعتبارات در بخش هایی که اهمیت بیشتر دارد به کارگیری شود.

وی اظهار کرد: در حال حاضر اهمیت حوزه هواشناسی بر ما واضح و آشکار است و تلاش میکنیم تا در تخصیص اعتبارات این بخش را نیز مورد توجه قرار دهیم چرا که پیشگیری از مخاطرات طبیعی و خسارات به حوزه کشاورزی با فعالیت های این بخش امکان پذیر است.

ایستگاه جدید هواشناسی امسال در قزوین به بهره برداری می رسد
سحر تاج بخش رئیس سازمان هواشناسی در این دیدار با اشاره به نیاز استان قزوین به راه اندازی ۵ ایستگاه جدید هواشناسی اظهار داشت: تمام تلاش ما هماهنگی برای تامین اعتبارات برای افتتاح یک ایستگاه هواشناسی تا پایان امسال در قزوین است.

وی بیان کرد: استان قزوین به دلیل اقلیم ویژه و شرایط توپوگرافی پیچیده ای که دارد نیازمند ایستگاه های هواشناسی به روز و مجهز است و از این رو نیازمند کمک و اعتبارات استانی برای اجرای پروژه های این بخش هستیم.

کد خبر: ۷۰٬۴۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha