۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
جایگاه پایانه‌های مرزی جلفا و نوردوز در ترانزیت بین‌المللی ویژه است
مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای عنوان کرد؛

جایگاه پایانه‌های مرزی جلفا و نوردوز در ترانزیت بین‌المللی ویژه است

تبریز- مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: پایانه های مرزی جلفا و نوردوز در توسعه ترانزیت بین‌المللی در حوزه‌های مسافر و کالا نقش بسزایی ایفا می‌کنند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راهداری آذربایجان شرقی، جواد هدایتی، روز چهارشنبه در بازدید از پایانه های مرزی جلفا و نوردوز، افزود: این پایانه ها همچنین در تسهیل حمل و نقل بین المللی در حوزه کشورهای شمال غرب کشور و رونق اقتصادی آذربایجان شرقی نقش اساسی دارند.

وی اظهار داشت: پایانه های مرزی جلفا و نوردوز در سال جاری با وجود محدودیت در فعالیت پایانه های مرزی کشور به علت شیوع ویروس کرونا جزو مرزهای فعال در تامین بخشی از کالاهای اساسی مورد نیاز کشور بودند.

هدایتی، ادامه داد: تردد بیش از ۱۱۶ هزار وسیله نقلیه سنگین از پایانه های مرزی جلفا و نوردوز در ۱۰ ماه سال جاری حاکی از نقش این پایانه ها در ترانزیت و حمل و نقل بین المللی است.

در این بازدید مدیران پایانه های مرزی جلفا و نوردوز نیز گزارشی از اقدامات انجام شده برای فعال نگهداشتن مرزها و رعایت دستورالعمل های بهداشتی ارایه کرده و مسائل و مشکلات این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر: ۷۰٬۴۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha