۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
یک هزار و ۱۸۸ پروژه صنعت برق در زنجان به بهره برداری می رسد
مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان:

یک هزار و ۱۸۸ پروژه صنعت برق در زنجان به بهره برداری می رسد

زنجان- علیزاده، مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان گفت: در ایام الله دهه فجر یک هزار و ۱۸۸ پروژه در بخشهای مختلف توزیع برق در نقاط مختلف استان با اعتباری بالغ بر بیش از ۷۰۶ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد. 

 علیرضا علیزاده در گفتگو با خبرنگار بازار به پروژه های قابل افتتاح طی دهه فجر در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در این دهه یک هزار و ۱۸۸ پروژه در بخشهای مختلف توزیع برق در نقاط مختلف استان به بهره‌برداری می رسد. 

وی اظهار کرد: این تعداد پروژه با اعتباری بالغ بر بیش از ۷۰۶ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد. 

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان با بیان اینکه از این تعداد ۳۰۰ پروژه در شهرستان زنجان به بهره برداری می رسد، گفت: همچنین ۱۵۵ پروژه در شهرستان ابهر، ۲۵۳ پروژه در شهرستان خدابنده، ۲۰۷ پروژه در شهرستان خرمدره، ۵۴ پروژه در شهرستان ایجرود، ۶۶ پروژه در شهرستان سلطانیه، ۸۲ پروژه در شهرستان طارم و ۷۱ پروژه هم در شهرستان ماهنشان به بهره‌برداری می رسد. 

علیزاده تعداد مشترکان برق استان زنجان در سال ۵۷ را حدود ۴۷ هزار مشترک اعلام کرد و گفت: این آمار با جهش حدود ۱۰ برابری به بیش از ۴۷۰ هزار مشترک در استان رسیده است.

وی افزود: در سال ۵۶ فقط هفت روستای استان زنجان از نعمت برق برخوردار بود ولی با پیروزی انقلاب اسلامی  به رشد ۱۲۸ برابری  رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان تاکید کرد: صنعت برق زیربنای پیشرفت‌های مختلف است و هم ‌اکنون بیش از ۷۰ درصد برق استان در دو بخش  صنعت و کشاورزی مصرف می‌شود. 

علیزاده تصریح کرد: صنعت برق در توسعه صنعتی، رونق اقتصادی و رفاه اجتماعی استان زنجان بسیار موثر است. 

کد خبر: ۷۰٬۴۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha