۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
افزایش ۴۶ درصدی پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌غربی
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی خبر داد:

افزایش ۴۶ درصدی پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌غربی

ارومیه- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: میزان ورودی پرونده‌ها در بخش قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی ۴۶ درصد رشد یافته است.

به گزارش خبرگزاری بازار، محمد اقوامی  با اعلام این خبر اظهار کرد: میزان پرونده‌های ورودی به تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی به طور کلی ۲۱ درصد افزایش داشته، که در بخش کالا و خدمات ۲۵ درصد، در بخش بهداشت ۱۶ درصد و در بخش قاچاق کالا و ارز ۴۶ درصد رشد داشته است.

وی افزود: پرونده‌های وارده در ۹ماه امسال به میزان ۱۹هزار و ۶۶ فقره است که از این میزان به ۱۹ هزار و ۱۶ فقره رسیدگی و حکم مقتضی صادر شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان ‌غربی افزود: در بخش کالا و خدمات ۱۲ هزار و ۳۶۷ فقره پرونده وارده وجود داشت که از این میزان، ۱۲هزار و ۳۳۵ فقره مختومه شده و در بخش بهداشت ۵۸۳ فقره وارده داشتیم که ۵۸۳ فقره نیز مختومه شده است.

اقوامی ادامه داد: در بخش قاچاق کالا و ارز ۶ هزار و ۱۱۶ فقره وارد داشتیم که ۶هزار و  ۹۸ فقره مختومه شد.

وی اذعان کرد: کل محکومیت های صادره از شعب این اداره کل در ۳ بخش ۲هزار و ۳۰۸ میلیارد و ۸۰۶میلیون و ۷۹۰ هزار و ۳۳۴ ریال است که این میزان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته۹۳ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان ‌غربی عنوان کرد: در بخش کالا و خدمات ۳۰۷میلیارد و ۹۹۲ میلیون و ۵۷۴ هزار و ۸۴۱ ریال و در بخش بهداشت، دارو درمان ۴ میلیارد، ۲۶۵ میلیون و ۶۳۸ هزار و ۲۲۰ ریال، در بخش قاچاق کالا و ارز یک هزار و ۹۹۶ میلیارد و ۶۰۲ میلیون و ۵۷۷ هزار و ۲۷۳ ریال افزایش داشته است.

اقوامی تصریح کرد: بیشترین فراوانی تخلفات اعلامی به ترتیب از سوی ضابطین شامل عدم درج قیمت با ۴هزارو۳۵۲ فقره، گرانفروشی با ۲ هزار و۶۶۲ فقره، تقلب با ۸۷۷ فقره و کم فروشی با یک هزار و۳۹۵ فقره، عدم ارائه فاکتور خرید با ۷۰۷ فقره و عدم صدور فاکتور با ۹۴۱ فقره و تداخل صنفی ۱۷۴ فقره عرضه خارج از شبکه ۲۱۸ فقره و ضرر و زیان وارده به اشخاص ۷۵ مورد اعلام شده است .

کد خبر: ۷٬۰۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha