۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
تحقیق و تفحص از عدم اجرای «قانون تامین کالای اساسی» در مجلس کلید خورد
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به بازار خبر داد:

تحقیق و تفحص از عدم اجرای «قانون تامین کالای اساسی» در مجلس کلید خورد

جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه عدم تامین کالای اساسی باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم شده است، گفت: وقتی گوشت خوراکی خانوارها گران باشد و مردم نتوانند این کالا را خریداری کنند، قطعا سوءتغذیه پیش می‌آید که این امر می تواند آسیب رسان باشد.

جبار کوچکی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به عدم اجرای قانون تامین کالای اساسی در کشور گفت: به تازگی و به اتفاق جمعی از نمایندگان تحقیق و تفحص از عدم اجرای قانون تامین کالای اساسی را درمجلس کلید زده‌ایم.

وی گفت: متاسفانه دولت همچنان این قانون را اجرا نکرده و مردم دچار گرفتاری در تامین کالاهای اساسی خود هستند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه عدم تامین کالای اساسی باعث ایجاد مشکلات جسمی در مردم شده است، گفت: وقتی گوشت خوراکی خانوارها گران باشد و مردم نتوانند این کالا را خریداری کنند، قطعا سوءتغذیه پیش می‌آید که این امر می تواند اسیب رسان باشد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه دولت متاسفانه قانون تامین کالای اساسی را اجرا نمی‌کند، اظهار داشت: دولت موظف است این قانون را تا پایان سال اجرایی کند و باید برای دوام این قانون در سال آینده هم این موارد در بودجه مدنظر قرار گیرد.

وی گفت: همچنین مقرر بوده در قالب این قانون به مردم کارت الکترونیکی داده شود تا مردم بتوانند کالاهای اساسی خود را تامین کنند که متاسفانه تاکنون هیچ کدام از مردم این کارت را در اختیار نگرفته‌اند و ما کارتی را با این عنوان در دست مردم ندیده‌ایم.

کد خبر: ۷۰٬۳۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha