۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
جانمایی اشتباه در ساخت پروژه های عمرانی بیت المال را هدر می دهد
نماینده مردم همدان در مجلس:

جانمایی اشتباه در ساخت پروژه های عمرانی بیت المال را هدر می دهد

همدان - فلاحی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در برخی پروژه های اجرا شده در استان همدان مطالعات و جانمایی ها درست انجام نشده و این امر باعث هدر رفت بیت المال شده است.

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به جمعیت بالای شهرستان همدان گفت: متاسفانه امکانات در استان همدان متوازن توزیع نشده تا جایی که به برخی از مناطق و روستاها توجهی نشده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید در مهندسی توزیع امکانات بازنگری صحیح انجام شود، افزود: در استان همدان ظرفیت سنجی و نیازسنجی درست و صحیح انجام نشده است.

وی با بیان اینکه در بحث نیاز سنجی ها و ظرفیت سنجی ها باید دقیق تر اقدام شود تا استعدادها هدر نرود، اظهار کرد: متاسفانه در برخی پروژه های اجرا شده در استان همدان مطالعات و جانمایی ها  درست انجام نشده که این باعث هدر رفت بیت المال شده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه حوزه جوانان مغفول مانده در حالی که بحث جوانان بسیار گسترده است و مواردی از قبیل اشتغال ازدواج و مسکن جوانان را در بر می گیرد، گفت: متاسفانه جوانان در همدان رها شده و به علت نبود اشتغال مجبور به مهاجرت به شهرهای دیگر شده اند اما برخی از مدیران از خارج از استان نیروی کار می آورند.

فلاحی گفت: تمام فکر بنده احیای واحدهای تولیدی استان همدان است تا جوانان مشغول به کار شوند.

 نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بحث اشتغال جوانان حل نشود جوان دچار افسردگی و سرخوردگی می‌شود و این امر در افزایش آسیب‌های اجتماعی تاثیرگذار است.

کد خبر: ۷۰٬۳۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha