۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
۱۱ مورد تخلف عرضه محصولات بهداشتی در استان سمنان ثبت شد
با شیوع ویروس کرونا؛

۱۱ مورد تخلف عرضه محصولات بهداشتی در استان سمنان ثبت شد

سمنان - معاون اداره کل تعزیرات حکومتی سمنان با اشاره به تشدید بازرسی از واحدهای عرضه محصولات بهداشتی و پزشکی گفت: با شیوع ویروس کرونا ۱۱ مورد تخلف عرضه محصولات بهداشتی در استان ثبت شد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدرضا ناصری ظهر پنجشنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا در ایران طرح تشدید نظارت و بازرسی از واحدهای عرضه‌کننده محصولات بهداشتی و تجهیزات پزشکی و داروخانه‌ها در دستور کار قرار گرفت، اظهار داشت: ۱۱ مورد تخلف عرضه محصولات بهداشتی در استان سمنان ثبت‌شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ مورد گران‌فروشی و یک مورد احتکار ماسک و لوازم ضدعفونی‌کننده در استان گزارش‌شده است، افزود: در این مدت ۱۳۰ واحد داروخانه‌ها و تجهیزات پزشکی استان سمنان مورد نظارت و بازرسی قرار گرفتند.

معاون اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان بابیان اینکه برخی واحدهای ابزار یراق‌ نیز فروش ماسک انجام می‌دهند، تصریح کرد: بر اساس گزارش‌های رسیده واحدهای ابزار و یراق نیز موردبررسی قرارگرفته و یک تخلف به دلیل درج نکردن قیمت برای ماسک گزارش‌شده است.

ناصری با تأکید بر اینکه ۶۰ بازرسی مشترک به‌منظور بررسی روند توزیع و عرضه ماسک در استان سمنان انجام‌شده است، گفت: تاکنون هشت مورد گران‌فروشی مشاهده شد و با هرگونه تخلف صنفی درزمینه گران‌فروشی و امتناع از فروش ماسک  و مواد ضدعفونی‌کننده برخورد جدی انجام می‌شود.

وی بابیان اینکه ساماندهی توزیع مواد ضدعفونی‌کننده در داروخانه‌ها در دستور کار قرار دارد، یادآور شد: جلوگیری از سودجویی برخی افراد و رفع کمبود در شهرهای این استان در دستور کار قرار دارد.

معاون اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان خاطرنشان کرد: توزیع هم‌زمان مواد ضدعفونی‌کننده در شهرهای استان مانع خرید مازاد بر نیاز افراد و سوءاستفاده سودجویان در این شرایط می‌شود.

کد خبر: ۷٬۰۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha