۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱
تولید اتانول در میاندوآب افزایش یافت/ آمادگی برای ارسال به دیگر استان ها
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب:

تولید اتانول در میاندوآب افزایش یافت/ آمادگی برای ارسال به دیگر استان ها

ارومیه-  رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب از افزایش تولید اتانول در این شهرستان خبر داد و گفت: هم اکنون این واحد ضمن تامین نیاز استان، آماده ارسال محصولات به سراسر کشور نیز است.

به گزارش خبرنگار بازار، رحمان درفشی ظهر پنج شنبه در حاشیه بازدید از واحد تولیدی اتانول شهرستان گفت: این واحد صنعتی با سابقه ۲۳ سال و با سرمایه گذاری داخلی و ایجاد زمینه اشتغال برای ۲۰ نفر و با تولید روزانه ۱۰ الی ۱۲ هزار لیتر اتانول در استان یکی از واحدهای فعال و شاخص است.

وی ادامه داد: این واحد ۳۰ درصد نیاز استان و همچنین سه درصد نیاز کل کشور را برآورده می سازد.

درفشی محصولات این واحد تولیدی را آماده ارسال به سراسر کشور دانسته و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش نیاز مصرف کنندگان به مواد ضد عفونی کننده ازجمله الکل در جریان چندین روز اخیر با اهتمام ویژه ضمن تأمین نیاز استان آماده ارسال به سراسر کشور نیز است.

وی ادامه داد: واحد تولیدی اتانول بدون هیچ مشکلی با روند عادی به تولید اتانول ۹۶ درصد مشغول بوده و هم اکنون نیز در این شرایط بحرانی با قوت بیشتری مشغول امر تولید است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب از انباشت مواد لازم در مخازن کارخانه خبر داد و گفت:با توجه به انباشت مواد در مخازن این کارخانه جای هیچ گونه نگرانی برای شهروندان و مصرف کنندگان عزیز در تهیه این کالا وجود ندارد.

وی افزود: محصول تولیدی روزانه کارخانه به صورت عمده برای توزیع عمومی در اختیار شرکت های پخش و همچنین سایر متقاضیان قرار می گیرد.

کد خبر: ۷٬۰۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha