۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳
وزیر ارتباطات موافق انسداد پیام رسان سیگنال نیست
مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات:

وزیر ارتباطات موافق انسداد پیام رسان سیگنال نیست

مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات اعلام کرد: هر خبری مبنی بر رای مثبت وزیر ارتباطات به انسداد پیام رسان سیگنال، کذب محض است.

بازار؛ گروه فناوری ارتباطات: از دو روز گذشته اخباری مبنی بر فیلتر پیام‌رسان سیگنال به گوش می‌رسد اما مسئولان در سکوت به سر می‌برند و در این خصوص  نه از تایید خبری است و نه از تکذیب؛ حال آنکه مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات در توییتر اعلام کرد که وزیر ارتباطات به انسداد پیامرسان سیگنال رای نداده است.

اختلال این پیام‌رسان که در روزهای گذشته به اوج خود رسیده بود، از دیروز در اینترنت ثابت برطرف شده است اما همچنان دسترسی به سیگنال با اینترنت موبایل امکان‌پذیر نیست.

در این خصوص روز گذشته خبری در رسانه رجا نیوز منتشر شد که در متن این خبر آمده است: «به نقل از یک منبع آگاه اختلال در دسترسی به پیام رسان سیگنال مربوط به مصوبه ای در سال ۹۵ توسط کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه است که اخیرا بر اساس همان مصوبه بعضی اپراتورها اقدام به اعمال برخی محدودیت‌ها روی این پیام رسان کرده اند. با توجه به کثرت اعضا دولتی در این کارگروه هیچ مصوبه ای بدون رای اعضای دولتی، رای نمی آورد و این مصوبه نیز با رای مثبت وزیر ارتباطات بوده است. » در ادامه این خبر نیز آنده که همانطور که سخنگوی قوه قضاییه اشاره کرد، در دوره جدید قوه قضائیه هیچ دستور جدیدی مبنی بر اعمال فیلترینگ بر هیچ رسانه و پیام رسانی صادر نشده است.

در این خصوص «سید جمال هادیان» مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات،  در توئیتر خود نوشت: «خبر رجا نیوز مبنی بر رای مثبت وزیر ارتباطات به انسداد پیام رسان سیگنال، کذب محض است.»

در ادامه وزیر ارتباطات نیز این توییت را بازنشر کرد.

کد خبر: ۷۰٬۳۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha