۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۲
«وغدیر» خریدار و فروشنده بود
طی دی ماه؛

«وغدیر» خریدار و فروشنده بود

شرکت سرمایه‌گذاری غدیر در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ دی ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۲۱۸ میلیارد و ۹۷۴ میلیون ریال سود کسب کرد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت سرمایه گذاری غدیر با سرمایه ۷۲ هزار میلیارد ریال صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ دی ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه گذاری غدیر با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ دی ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۶۴ هزار و ۷۳۳ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال و ارزش بازار معادل یک بیلیون و ۱۲۵ هزار و ۱۳۹ میلیارد و ۶۵۳ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۷۲۰ میلیارد و ۷۳۵ میلیون ریال به ۶۵ هزار و ۴۵۴ میلیارد و ۲۶۵ میلیون ریال رسید. ارزش شرکت سرمایه گذاری غدیر نیز با کاهش ۲۱۴ هزار و ۵۰ میلیارد و ۷۶۱ میلیون ریال معادل ۹۱۱ هزار و ۸۸ میلیارد و ۸۹۲ میلیون ریال محاسبه شد.

وغدیر تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل یک هزار و ۳۹۳ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال به مبلغ یک هزار و ۶۱۲ میلیارد و ۸۰۴ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۲۱۸ میلیارد و ۹۷۴ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه گذاری غدیر طی دوره یک ماهه منتهی به دی ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲ هزار و ۱۱۴ میلیارد و ۵۶۵ میلیون ریال خریداری کرد

کد خبر: ۷۰٬۲۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha