۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
تامین یک میلیارد لیتر سوخت نیروگاه ها در مازندران
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی ساری اعلام کرد

تامین یک میلیارد لیتر سوخت نیروگاه ها در مازندران

ساری- رجب پور، مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی مازندران- ساری گفت: در سال جاری یک میلیارد لیتر سوخت برای نیروگاه ها در استان تامین شده است.

سبحان رجب پور در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به کاهش ۲۰ درصدی مصرف سوخت بنزین طی ۱۰ ماه سال جاری اظهار داشت: این درحالی است که میزان مصرف سوخت سی ان جی طی سال جاری ۱۵ درصد افزایش یافت و رتبه اول گاز سی ان جی را در کشور کسب کردیم.

وی با اشاره به صرفه اقتصادی سوخت سی ان جی و ذخیره مطلوب این سوخت در کشور گفت: امیدواریم با صرفه جویی در سوخت بتوانیم نسبت به صادرات فرآورده ها از جمله بنزین اقدام کنیم.

وی ساماندهی عرضه سوخت نفتگاز، نفت سفید و گازمایع را از جمله طرح ها بیان کرد و گفت: شناسایی مصرف کنندگان عمده، سهولت در دریافت سوخت و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه از جمله اهداف این طرح است.

رجب پور شمار خانوارهای بهره مند از نفت سفید را در منطقه ۱۴ هزار و ۷۰۰ خانوار بیان کرد و گفت: حدود ۱۰ هزار مشترک فصلی نیز مناطق فاقد گاز از نفت سفید بهره مند هستند و توزیع نفت سفید در سال جاری ۱۱ درصد رشد یافته است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی ساری درباره تامین سوخت نیروگاه ها گفت: از ابتدای فروردین تا پایان سال نسبت به تامین سوخت نیروگاه ها اقدام می کنیم و در فصل تابستان نسبت به ذخیره سازی در مخازن نیروگاه اقدام می کنیم.

وی با تاکید بر صرفه جویی ۱۰ درصدی مصرف سوخت گفت: بیش از یک میلیارد لیتر سوخت برای نیروگاه ها تامین شده است که نسبت به سال قبل ۱۰۴ درصد رشد داشته است.

کد خبر: ۷۰٬۱۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha