۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
 پروژه بزرگ گازرسانی به کجور اجرا می شود
سرپرست شرکت گاز مازندران:

پروژه بزرگ گازرسانی به کجور اجرا می شود

نوشهر- امیر تیموری، سرپرست شرکت گاز مازندران با اشاره به پاسخگو نبودن شیوه گازرسانی سی ان جی در بخش کوهستانی کجور گفت: پروژه بزرگ گازرسانی در این منطقه اجرا می شود.

حمزه امیر تیموری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه گازرسانی به شیوه سی ان جی در بخش کوهستانی کجور پاسخگو نیست، افزود: بزرگترین پروژه گازرسانی به این بخش در دست اجرا است.

وی افزود: پروژه گازرسانی به کجوز از طریق بخش بلده و از ونوش به کدیر طراحی شد و در دست اجرا است و با تکمیل آن، ایستگاه های گاز پول و کجور به شبکه سراسری وصل می شوند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هر شبانه روز گازرسانی به صورت سی ان جی و با شش دستگاه تریلر و کفی به ایستگاه های گاز پول و کجور انجام می شود، افزود: لغزنده بودن مسیر و شرایط نامناسب جاده ای سبب شده تا این طرح هزینه هایی سرسام آور داشته باشد.

تیموری ادامه داد: با توجه به مشکلات فراروی، گازرسانی به بخش کوهستانی کجور بازنگری شد و بزرگترین پروژه گازرسانی در منطقه اجرا می شود.

سرپرست شرکت گاز مازندران یادآور شد: همچنین پروژه انتقال خط لوله گاز از مرزن آباد به شهر کوهستانی پول نیز در دست مطالعه قرار دارد.

کد خبر: ۷۰٬۱۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha