۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
 ۱۴ طرح صنعت برق در زنجان به بهره برداری رسید
با حضور وزیر نیرو؛

۱۴ طرح صنعت برق در زنجان به بهره برداری رسید

زنجان- در هفته سی و هشتم پویش، هر هفته «الف_ب_ایران » با حضور وبیناری اردکانیان وزیر نیرو ۱۴ طرح صنعت برق در زنجان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار بازار، صبح امروز در هفته سی و هشتم پویش، هر هفته «الف_ب_ایران» با حضور وبیناری اردکانیان وزیر نیرو ۱۴ طرح صنعت برق در زنجان به بهره برداری رسید که برای اجرای این طرح‌ها در مجموع یک هزار و ۱۶۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

تبدیل ۵۰۰ کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، تأمین برق چهار روستای میناب، شیرمشه، لهجبین و سرخه دیزج در شهرستان‌های طارم، ماهنشان و خدابنده و همچنین طرح‌های هوشمندسازی کنتور، رفع ضعف ولتاژ و طرح‌های توسعه و ساخت و روشنایی معابر استان در حوزه شرکت توزیع برق است.

همچنین چندین طرح در حوزه برق منطقه‌ای استان شامل پست‌های برق، تعویض ترانس ساخت خط ۶۳ کیلوولتی پست روی سازان، ارتقای سیستم پست نیروگاه سلطانیه، خط ۶۳ کیلو ولتی پست‌های شهری وصنعتی زنجان و فیبر نوری با هزینه کرد ۶۱۴ میلیارد ریالی به بهره برداری رسید و تامین برق پایدار، کاهش تلفات برق، تامین برق متقاضیان صنعتی و کاهش خاموشی‌ها از جمله اهداف اجرای این طرح‌ها در استان بود.

کد خبر: ۷۰٬۱۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha