۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
جذب ۱۱۴ درصدی تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در بهار
مدیر جهاد کشاورزی بهار خبر داد:

جذب ۱۱۴ درصدی تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در بهار

همدان - اکبری، مدیر جهاد کشاورزی بهار از جذب ۱۱۴ درصدی تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی در این شهرستان طی سال جاری خبر داد.

عبدالحسین اکبری در گفتگو با خبرنگار بازار بابیان اینکه اعتبار اختصاصی مکانیزاسیون به عنوان فرصتی مناسب، موجب افزایش ضریب مکانیزاسیون و تسریع و تسهیل در امر کشاورزی می‌شود، گفت: با مشارکت و تعامل جهاد کشاورزی شهرستان بهار و بانک‌ کشاورزی تاکنون ۱۳۳ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال تسهیلات در بخش مکانیزاسیون ادوات کشاورزی (جذب ۱۱۴ درصد اعتبار) به متقاضیان پرداخت شده است.

مدیر جهاد کشاورزی بهار افزود: این اعتبار برای خرید ۷۳ دستگاه انواع تراکتور متوسط و نیمه سنگین  و کمباین و ۸۸ دستگاه انواع سمپاش و ادوات و دنباله بند جذب شده است.

اکبری عنوان کرد: علاوه بر تقاضای فعالان بخش‌های مختلف کشاورزی طرح‌هایی که قابلیت در بخش‌های گلخانه‌ای و دام دارند، توسط واحدهای تخصصی این مدیریت شناسایی و برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: یکی از مولفه‌های اصلی بخش کشاورزی افزایش کمیت، کیفیت و راندمان محصولات تولیدی با توسعه و تجهیز مکانیزاسیون است که علاوه‌بر کاهش هزینه‌ها، افزایش در آمد بهره‌برداران را نیز به دنبال خواهد داشت

کد خبر: ۷۰٬۰۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha