۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰
تجهیزات ذخیره سازی و صادرات نفت کشور نوسازی می‌شود
در پایانه خارگ؛

تجهیزات ذخیره سازی و صادرات نفت کشور نوسازی می‌شود

بوشهر - رئیس پایانه نفتی خارگ از نوسازی تجهیزات ذخیره سازی و صادرات نفت کشور در پایانه نفتی خارگ خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمد جواد موسوی عصر دوشنبه در بازدید معاون استاندار بوشهر از پایانه نفتی خارگ اظهار داشت: پایانه نفتی خارگ یکی از مهمترین و راهبردی‌ترین پایانه‌های نفت ایران اسلامی است.

وی افزود: با آینده نگری و آینده پژوهی صورت گرفته در پایانه‌های نفتی ایران با تکیه بر اقتصاد مقاومتی در تأمین تجهیزات حیاتی صنعت نفت کشور به خودکفایی رسیدیم.

رئیس پایانه نفتی خارگ تصریح کرد: با تلاش و همت جهادی کارکنان خدوم پایانه نفتی بهسازی و نوسازی تجهیزات ذخیره سازی و صادرات نفت کشور به صورت دقیق و برنامه ریزی از پیش تعین شده در حال انجام است.

محمد تقی ایرانی معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر گفت: جزیره خارگ مرکز ثقل صادرات نفت ایران اسلامی می‌باشد، حضور شرکت‌های بزرگ نفت و پتروشیمی باعث اهمیت بالای این جزیره شده است.

وی افزود: خودکفایی در تأمین قطعات حیاتی و در چرخه صنعت نفت کاری سخت و غیر ممکن می‌باشد که با همت جهادی کارکنان خدوم شرکت پایانه‌های نفتی ایران به جهاد خودکفایی رسیده‌ایم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر تصریح کرد: پایانه نفتی خارگ یکی از ایمن و امن ترین پایانه‌های نفتی جهان بشمار می‌رود که تمامی روند صادرات در این پایانه با استانداردهای روز دنیا منطبق است.

کد خبر: ۶۹٬۹۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha