۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
بهره برداری از ۱۴ پروژه برق رسانی در زنجان
مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان خبر داد

بهره برداری از ۱۴ پروژه برق رسانی در زنجان

زنجان- علیزاده، مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر ۱۴ پروژه بزرگ برق رسانی در استان زنجان به بهره برداری می رسد.

علیرضا علیزاده در گفتگو با خبرنگار بازار به طرح های قابل افتتاح در دهه فجر اشاره کرد و گفت: طی این ایام ۱۴ پروژه بزرگ برق رسانی شرکت توزیع برق استان به بهره برداری می رسد. 

وی اظهار کرد: برای بهره برداری این پروژه ها بیش از یک هزار و ۱۶۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است. 

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان گفت: در این ایام برق رسانی به چهار روستای استان انجام خواهد گرفت و بهره مندی روستاها از برق افزایش می یابد. 

علیزاده با بیان اینکه برق دار کردن روستاهای فاقد برق جزو برنامه های مهم شرکت توزیع برق استان زنجان است، تاکید کرد: تعداد روستاهای برق دار به ۹۰۱ روستا می رسد. 

وی از وجود ۴۶۶ هزار و ۵۳۲ مشترک  برق در استان زنجان خبر داد و ابراز داشت: در حوزه های مختلف تامین برق مراکز و روستاها در استان اقدامات خوبی توسط شرکت توزیع برق استان زنجان انجام شده است. 

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان تصریح کرد: تأمین برق چهار روستای استان، هوشمندسازی کنتور و قرائت از راه دور، اجرای پروژه های رفع ضعف ولتاژ و پروژه های توسعه، احداث و روشنایی معابر با اعتباری بالغ بر ۶۰۷ میلیارد ریال در دهه فجر به بهره برداری می رسد. 

کد خبر: ۶۹٬۸۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha