۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
رشد ۴۲۸ میلیارد ریالی پرتفوی «کرمان» در ۶ ماه

رشد ۴۲۸ میلیارد ریالی پرتفوی «کرمان» در ۶ ماه

شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان در صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس از رشد ۴۲۸ میلیارد و ۲۶ میلیون ریالی این پرتفوی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای ۶ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۹ به زیان ۳ریالی برای هرسهم رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال مالی گذشته این زیان ۷۷درصد کاهش یافته است.

زیان عملیاتی این دوره «کرمان» با رشد ۱۷درصدی به ۱۹میلیارد ریال، زیان خالص با افت ۷۷درصدی به ۳میلیارد و۴۳۹میلیون ریال و سود انباشته آن با رشد ۷۹درصدی به یک هزار و ۴۵۲میلیارد ریال بالغ شده است.

این شرکت با توجه به صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس از رشد ۴۲۸میلیارد و ۲۶میلیون ریالی این پرتفوی خبر داد. همچنین وضعیت ارزش بازار شرکت با رشد ۴۱۵میلیارد ریالی به ۴۲۹میلیارد ریال رسیده است.

کرمان در تشریح اهداف خود اعلام کرد که با هدف افزایش منافع صاحبان سهام به عنوان ذیفنعان اصلی، اقدامات و برنامه‌های ذیل را در چارچوب توسعه پایدار و با تاکید بر سرمایه انسانی و ظرفیت های خود در دستور کار شرکت قرار دارد تا به عنوان توسعه‌دهنده و سرمایه‌گذار در بخش صنعت برق، ساختمان و معدن، بازار سرمایه و حوزه‌های مرتبط نقش پیشرو را در سطح کشور و بازارهای هدف ایفا کند.

این شرکت به دنبال تعامل با سایر سهامداران جهت تقسیم حداکثری سود در مجامع شرکت آرین ماهتاب گستر(سهامی‌خاص) است. همچنین تعامل با سایر سهامداران شرکت آرین ماهتاب گستر جهت معرفی و ورود شرکت مزبور و شرکتهای تحت پوشش آن به بازار سرمایه و مشارکت در افزایش سرمایه شرکت آرین ماهتاب گستر و برنامه‌ریزی جهت افزایش سرمایه سایر شرکتهای زیرمجموعه جهت تکمیل طرح های توسعه آن شرکت است.

کرمان پیگیر و اتمام پروژه های سرمایه گذاری نیروگاهی (تجدیدپذیر- فسیلی- بخار) است و تبدیل بدهی های ارزی به ریالی و کاهش ریسک نوسانات نرخ ارز را در دستور کار دارد. علاوه بر این به دنبال تعامل با سایر تولیدکنندگان برق جهت پیگیری افزایش نرخ فروش برق توسط دولت است.

کد خبر: ۶۹٬۸۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha