۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
تبدیل ۴۰۰ کیلومتر سیم مسی برق به کابل خودنگهدار در استان همدان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد:

تبدیل ۴۰۰ کیلومتر سیم مسی برق به کابل خودنگهدار در استان همدان

همدان - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از تبدیل ۴۰۰ کیلومتر سیم مسی شبکه برق به کابل خودنگهدار در استان همدان برای جلوگیری از سرقت ها خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان؛ شیرزاد جمشیدی در دیدار فرمانده انتظامی استان همدان با تقدیر از همراهی و همکاری مجموعه نیروی انتظامی با شرکت توزیع نیروی برق استان همدان اظهار کرد: عملکرد نیروی انتظامی در کشف سرقت‌ها و دستگیری سارقان جای تقدیر دارد.

جمشیدی افزود: سرقت سیم و تجهیزات برق از جمله عواملی است که موجب قطع برق مشترکین شده و باعث ایجاد نارضایتی و وارد شدن خسارت به مردم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تأمین پایدار و مستمر انرژی برق به عنوان مهمترین زیرساخت جامعه باید مورد توجه باشد، گفت: با توجه به گستردگی شبکه‌ها در استان همدان و وجود ۱۹ هزار کیلومتر شبکه و ۱۷ هزار دستگاه ترانسفورماتور حفاظت از تجهیزات و تأسیسات و شبکه‌های توزیع در راستای تأمین برق مستمر از اولویت‌های شرکت توزیع نیروی برق استان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بحث پیشگیری از سرقت شبکه و تجهیزات برق عنوان کرد: تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار یکی از این اقدامات بوده که در بحث کاهش سرقت‌ها بسیار اثرگذار است.

وی ابراز امیدواری کرد:در سال ۱۴۰۰ نیز ۴۰۰ کیلومتر از شبکه سیمی استان همدان به کابل خودنگهدار تبدیل شود که در این امر اولویت ما مناطقی است که بیشتر در معرض سرقت هستند.

جمشیدی با اشاره به نصب اسپیسر، نصب دوربین و مواردی از این دست عنوان کرد: اولویت اعتبارات نیز در بحث حفاظت فیزیکی و پیشگیری از سرقت‌ها بوده است.

کد خبر: ۶۹٬۷۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha