۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
برقراری ۳ پرواز جدید از فرودگاه بین المللی گرگان
مدیرکل فرودگاه‌های گلستان‌ خبر داد:

برقراری ۳ پرواز جدید از فرودگاه بین المللی گرگان

گرگان- متانت، مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان گفت: برقراری سه پرواز داخلی و خارجی جدید از فرودگاه بین المللی شهدای گرگان در دستور کار قرار دارد.

علی متانت در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: هم‌اکنون هفته‌ای ۸۳ سورتی پروازی به ۹ مسیر از فرودگاه بین المللی شهدای گرگان در حال انجام است.

وی افزود: با شیوع بیماری کرونا تعداد پروازها و میزان جابه‌جایی مسافر از فرودگاه گرگان کاهش یافته بود اما هم‌اکنون شاهد افزایش پروازها و جابه‌جایی مسافر از این فرودگاه هستیم.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان با اشاره به اینکه گلستان در رتبه ۱۴ جابه‌جایی مسافر در کشور قرار دارد، ادامه داد: تا پایان آبان ماه امسال ۹۷ هزار و ۷۱۲ مسافر از فرودگاه گرگان جابه‌جا شده‌اند.

وی اضافه کرد: ظرفیت سالانه جابه‌جایی مسافر از فرودگاه گرگان ۷۰۰ هزار نفر بود که با افتتاح پروژه‌های جدید در ماه‌های اخیر به دو میلیون و ۱۰۰ هزار نفر رسیده است.

متانت با این توضیح که تا پایان آبان ماه هزار و ۶۱۸ نشست و برخاست در فرودگاه گرگان انجام و ۷۰۵ هزار و ۳۷۶ کیلوگرم بار جابه‌جا شده است، تصریح کرد: برقراری سه پرواز جدید ( دو پرواز داخلی و یک پرواز خارجی) از فرودگاه گرگان  تا پایان سال در دستور کار قرار دارد.

وی توضیح داد: در حال حاضر در حال رایزنی برای برقراری خط‌های جدیدی پروازی از فرودگاه گرگان هستیم و به محض نهایی شدن مسیرهای جدید اعلام می‌شود.

کد خبر: ۶۹٬۷۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha