۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶
حل موانع توسعه بزرگترین کارخانه تولید شیر کشور در نظرآباد
استاندار البرز خبر داد

حل موانع توسعه بزرگترین کارخانه تولید شیر کشور در نظرآباد

کرج- استاندار البرز از حل موانع مسیر توسعه بزرگترین واحد تولید شیر کشور در نظرآباد خبر داد و گفت: با راه اندازی کارخانه تولید خوراک دام در این مجموعه ۱۰۰ نفر دیگر به اشتغال آن اضافه می شود.

به گزارش بازار به نقل از استانداری البرز، عزیزالله شهبازی در بازدید از یک واحد بزرگ گاوداری و تولید شیر در نظرآباد که روز یکشنبه با همراهی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان انجام شد با اشاره به اینکه این بازدید با هدف تسهیل و رفع موانع تولید صورت گرفت، افزود: در این مجموعه بیش از ۱۷ هزار راس دام وجود دارد و این واحد رتبه اول تولید شیر را در کشور دارد و مدیریت مجموعه تاکنون با توسعه این مجموعه خدمت بزرگی به صنعت لبنیات کرده است.

شهبازی با بیان اینکه طی پنج ماه گذشته در کارگروه های مربوطه نسبت به اتخاذ تصمیم برای طرح توسعه این واحد و احداث کارخانه تامین مواد غذایی دام اقدام شده است، افزود: بجهت اهمیت تولید و اشتغال و عدم اتلاف وقت در مسیر تولید، به فرماندار و شهردار این منطقه ماموریت داده شد که بستر لازم را برای این طرح توسعه فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۳۰۰ نیروی کار در این مجموعه فعال هستند، گفت: از امروز عملیات اجرایی کارخانه آغاز شد و با راه اندازی این کارخانه ۱۰۰ نفر دیگر به اشتغال این مجموعه اضافه می شود.

کد خبر: ۶۹٬۶۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha