۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
پرداخت ۳۵۶ میلیارد ریال تسهیلات کرونایی در کاشان
معاون فرماندار کاشان خبر داد

پرداخت ۳۵۶ میلیارد ریال تسهیلات کرونایی در کاشان

کاشان- خاندایی، معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار کاشان گفت: تاکنون بیش از ۳۵۶ میلیارد ریال تسهیلات کرونایی به متقاضیان در کاشان پرداخت شده است و در این ارتباط رتبه اول را در سطح کشور داریم.

مسعود خاندایی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به پرداخت تسهیلات کرونایی به ۱۴ گروه مشخص شده از مشاغل آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: در شهرستان کاشان یک هزار و ۳۲۲ نفر برای این امر ثبت نام کردند که تا به امروز بیش از ۶۰ درصد آنها موفق با دریافت تسهیلات کرونایی شده اند.

وی با بیان اینکه افرادی هم که موفق به تسهیلات نشده اند مشکل از خود متقاضی بوده است، ابراز داشت: برخی از این متقاضیان به دلیل داشتن سابقه چک برگشتی و قسط معوقه بانکی و برخی دیگر به دلیل اینکه نتوانستند ضامن مهیا کنند موفق به دریافت این تسهیلات نشدند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان با اشاره به اینکه این آمادگی را داریم که به ۱۰۰ درصد متقاضیان را تسهیلات کرونایی بپردازیم، تصریح کرد: کاشان رتبه نخست پرداخت تسهیلات کرونایی را در سطح کشور دارد.

وی با اشاره به اینکه آمار پرداخت تسهیلات در سطح کشور ۲۵ و در سطح استان اصفهان ۴۰ درصد بوده است، اظهار کرد: این عدد در کاشان ۶۰ درصد است که این نشان دهنده همکاری خوب سیستم بانکی برای پرداخت این تسهیلات است.

خاندایی با اشاره به همکاری بسیار خوب بانک های خصوصی برای پرداخت تسهیلات کرونایی بیان داشت: از بین بانک های دولتی نیز بانک ملی ایران بیشتری پرداخت تسهیلات در این حوزه را داشت.

وی با بیان اینکه افرادی هم که در ۱۴ گروه مشخص شده از مشاغل آسیب دیده نبودند با هماهنگی های انجام شده تسهیلات گرفته و یا در حال دریافت هستند، افزود: این تسهیلات از طریق یکی از بانک های خصوصی به متقاضیان تایید شده پرداخت می شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان با اشاره به سامانه تسهیلات کرونایی برای حمایت از مشاغل ورزشی نیز باز شده است، گفت: در مورد پرداخت تسهیلات کرونایی در شهرستان کاشان تاکنون بیش از ۳۵۶میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است که این مبالغ از ۶۰ میلیون ریال تا ۲۰ میلیارد ریال در نوسان است.

کد خبر: ۶۹٬۵۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha