۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲
بیستمین نمایشگاه بین‌المللی کالاهای خانگی امروز در همدان گشایش می یابد
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان:

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی کالاهای خانگی امروز در همدان گشایش می یابد

همدان - گلی‌پور، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان گفت: بیستمین نمایشگاه بین‌المللی کالاهای خانگی و دوازدهمین نمایشگاه فرش ماشینی، موکت، کف‌پوش و صنایع دستی از امروز در همدان گشایش می یابد.

حمید گلی‌پور در گفتگو با خبرنگار بازار با تاکید بر اینکه نمایشگاه لوازم خانگی با هدف گسترش فرهنگ استفاده از کالاهای ایرانی در همدان برگزار می‌شود، گفت: بیستمین نمایشگاه بین‌المللی کالاهای خانگی و دوازدهمین نمایشگاه فرش ماشینی، موکت، کف‌پوش و صنایع دستی از امروز در همدان گشایش می یابد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان افزود: این نمایشگاه با حضور ۴۵ واحد شرکت‌کننده از هفت استان تهران، مشهد، اصفهان، همدان، تبریز، قم و اراک برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه یک‌سوم غرفه‌ها برای بومی‌های استان همدان در نظر گرفته شده است، گفت: در این نمایشگاه رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از نرم‌افزار ماسک در دستور کار قرار گرفته است.

حمید گلی‌پور با بیان اینکه هدف از برگزاری نمایشگاه توسعه صنعت و صادرات است، بیان کرد: طی چند وقت اخیر به دلیل تحریم‌ها برخی از برندهای معروف لوازم خانگی وارد ایران نشده و این نمایشگاه فرصتی است تا تولیدکنندگان ایرانی کالاهای خود را نمایش داده و فرهنگ استفاده از کالاهای ایرانی گسترش یابد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان یادآور شد: بیستمین نمایشگاه بین‌المللی کالاهای خانگی و دوازدهمین نمایشگاه فرش ماشینی، موکت، کف‌پوش و صنایع دستی به مدت پنج روز از ۵ تا ۱۰ بهمن از ساعت ۱۵ تا ۲۰ و روز جمعه از ساعت ۱۰ تا ۲۰ در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود.

کد خبر: ۶۹٬۵۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha