۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵
خروج مرغ از همدان ممنوع است/ گله‌مندی مردم از افزایش غیرقانونی قیمت‌ها
فرماندار همدان:

خروج مرغ از همدان ممنوع است/ گله‌مندی مردم از افزایش غیرقانونی قیمت‌ها

همدان - فرماندار همدان گفت: در راستای تنظیم بازار و تامین مرغ مصرفی مورد نیاز مردم؛ خروج مرغ از شهرستان ممنوع است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، محمد علی محمدی در کارگروه تنظیم بازار شهرستان همدان خواستار بررسی دقیق میزان مصرف و چگونگی توزیع کالاهای اساسی در سطح این شهرستان شد.

فرماندار شهرستان همدان با اشاره به گزارش توزیع کالاهای اساسی توسط صنعت معدن و تجارت استان همدان تاکید کرد: باید با تمرکز بر شبکه توزیع کالاهای اساسی و تشدید نظارت به نحوی عمل کنیم که کالاهای اساسی به دست مصرف کنندگان واقعی برسد.

وی افزود: در راستای تنظیم بازار و تامین مرغ مصرفی مورد نیاز خروج مرغ از شهرستان همدان ممنوع است و در این خصوص باید نظارت جدی اعمال شود.

محمدی اضافه کرد: مردم از گوناگونی و افزایش غیر قانونی قیمت کالاها گله مندند و انتظار دارند دستگاههای دولتی مسئول در امر نظارت به وظایف خود عمل کنند که خواسته به حقی است.

وی خواستار ساماندهی وضعیت بساط گستران و دست فروشان با همکاری شهرداری و اتاق اصناف شد و اظهار کرد: بساط گستری و دست فروشی در همه جا متداول است اما باید فعالیت آنها در چارچوب مشخص و با توجه به همه جوانب باشد.

فرماندار همدان از توزیع سهمیه شکر یارانه ای به صورت بسته بندی با قیمت مشخص درج شده خبر داد و افزود: در توزیع کالاهای اساسی باید به نحوی عمل کنیم که این کالاها به دست مصرف کننده برسد و از شبکه توزیع برای سایر مصارف خارج نشود.  

وی تاکید کرد با توجه به وضعیت مرغ و تخم مرغ باید بازرسان سازمان صمت، اتحادیه ها و ستاد صیانت در روز های آتی نظارت جدی بر بازار و نحوه توزیع و عرضه این محصولات داشته باشند.

کد خبر: ۶۹٬۵۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha