۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴
صادرات ۱۱۴ میلیون دلاری صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی استان سمنان
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان خبر داد؛

صادرات ۱۱۴ میلیون دلاری صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی استان سمنان

سمنان- آل‌بویه، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان گفت: ارزش کالاهای صادراتی صنایع مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی ترخیص شده از گمرک این استان طی ۹ ماه سال جاری، ۱۱۴ میلیون و ۵۳ هزار دلار است.

حسن آل‌بویه در حاشیه بازدید از یک واحد صنعتی در سمنان در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به  صادرات ۱۱۴ میلیون دلاری صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی استان سمنان، تاکید کرد:  واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان موفق به صادرات بیش از ۸۸‌ هزار و ۵۱۰ تن محصولات خود به کشورهای هدف شدند.

وی بیان کرد: ۱۶ واحد مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان این حجم کالا را از گمرک این استان صادر کردند که مواد شوینده، سیم و کابل، ظروف یکبار مصرف، ایزوگام، کاشی و لوله پلی‌اتیلن‌ از جمله کالاهای صادراتی این واحدها بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ادامه داد: میزان صادرات بیش از ۱۱۴ میلیون دلاری واحد های تولیدی علی رغم وجود مشکلات موجود در زمینه صادرات برای تولیدکنندگان استان تحقق یافته که امری قابل توجه است.

آل‌بویه به اهمیت حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی صادرات ‌محور اشاره کرد و در خاتمه گفت: حمایت از واحدهای صادرات محور یکی از مهم ترین برنامه‌های شرکت شهرک های صنعتی است.

کد خبر: ۶۹٬۵۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha