۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
اصلاح ۱۷ کیلومتر شبکه توزیع برق با کابل خودنگهدار در کبودرآهنگ
مدیرعامل شرکت توزیع برق همدان خبر داد:

اصلاح ۱۷ کیلومتر شبکه توزیع برق با کابل خودنگهدار در کبودرآهنگ

همدان - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از احداث و اصلاح ۱۷ کیلومتر شبکه توزیع برق با کابل خودنگهدار و جمع‌آوری ۱۱ هزار کیلوگرم سیم مسی در شهرستان کبودرآهنگ خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، شیرزاد جمشیدی در بازدید از توزیع برق شهرستان کبودرآهنگ با بیان اینکه کبودرآهنگ یک پنجم وسعت استان همدان را شامل می‌شود، اظهار کرد: ۱۳۰ روستا در این شهرستان وجود دارد که با توجه به وسعت و پراکندگی جمعیت در روستاها، ۷۰ درصد مشترکین برق شهرستان کبودرآهنگ روستایی هستند.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد مصرف انرژی در بخش کشاورزی این شهرستان است، گفت: با توجه به این امر، بخش کشاورزی حائز اهمیت بوده و با توجه به اقلیم جغرافیایی و مولد بودن این شهرستان، حفظ انرژی پایدار و مستمر هدف اصلی شرکت توزیع است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرستان کبودرآهنگ عنوان کرد: امسال حدود ۱۷ کیلومتر احداث و اصلاح شبکه با کابل خودنگهدار انجام شده و در این راستا ۱۱ هزار کیلوگرم سیم مسی جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه از سال ۹۲ برای طرح‌های روستایی ۱۰ میلیارد تومان در شهرستان کبودرآهنگ هزینه شده است، افزود: با توجه به شرایط موجود زیرساخت‌های شهرک صنعتی ویان از نظر تأمین برق به طور کامل فراهم بوده و هیچ مشکلی برای جذب سرمایه‌گذار، رونق تولید و توسعه صنعتی در این بخش نداریم.

جمشیدی با اشاره به پروژه‌های اجرایی پیش‌بینی شده گفت: از جمله این پروژه‌ها، فیدرگیری جدید از پست ایده‌لو به منظور کاهش طول فیدرها و رفع ضعف ولتاژ بخشی از منطقه است.

وی عنوان کرد: سال ۱۴۰۰ حدود ۲۰ کیلومتر کابل خودنگهدار به شهرستان کبودرآهنگ تخصیص می یابد تا نسبت به جمع‌آوری شبکه‌های سیمی در راستای کاهش خطر و جلوگیری از سرقت و برای پایداری شبکه اقدام شود.

کد خبر: ۶۹٬۴۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha