۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
واگذاری پروژه‌های صنعت برق همدان به صورت نیم‌کلید به پیمانکاران
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد:

واگذاری پروژه‌های صنعت برق همدان به صورت نیم‌کلید به پیمانکاران

همدان - جمشیدی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از برگزاری مناقصات به صورت متمرکز در جنوب، شمال و مرکز استان همدان و واگذاری پروژه‌ها به صورت نیم‌کلید به پیمانکاران خبر داد و گفت: با این اقدام توان پیمانکاری در منطقه افزایش می یابد.

شیرزاد جمشیدی در گفتگو با خبرنگار بازار از برگزاری مناقصات به صورت متمرکز در جنوب، شمال و مرکز استان همدان و واگذاری پروژه‌ها به صورت نیم‌کلید به پیمانکاران خبر داد و گفت: با این اقدام توان پیمانکاری در منطقه افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه باید شاخص محور و هماهنگ عمل کنیم، گفت: همدان در کاهش پیک بار تابستان و وصول مطالبات از شرکت‌های برتر کشور بود ضمن اینکه در استان همدان نیز جزو دستگاه‌های برتر است.

جمشیدی با تأکید بر استفاده از نظرات کارشناسان عنوان کرد: انتقال نظرات جمع‌بندی شده و مشورتی به رده‌های مختلف شرکت و دریافت بازخورد تفکر آنان باعث ارائه بهترین راهکارها در راستای بهبود شاخص‌ها خواهد بود.

وی با تأکید بر حضور میدانی مدیران در منطقه گفت: این امر باعث شناخت دقیق آنها از شبکه و تجهیزات خواهد شد و امکان اجرای سریع، صحیح و اصلاح کامل را در پی خواهد داشت.

لزوم مشارکت شهروندان در مدیریت انرژی و بار زمستانی
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان افزود: مدیریت انرژی و بار زمستانی مورد تاکید است و باید در حوزه‌های کاهش تلفات و جمع‌آوری ماینرها، برق‌های غیرمجاز و دستکاری لوازم اندازه‌گیری و کاهش روشنایی معابر شهری و جاده‌ای توجه ویژه داشت.

وی با اشاره به ضرورت مدیریت مصرف در فصل زمستان عنوان کرد: هدف اصلی کنترل انرژی با خاموش کردن بخشی از معابر و تعدیل مصرف صنایع استبه گونه‌ای که نیاز به خاموشی مشترکین خانگی ایجاد نشود تا این برهه سخت را با همکاری و مشارکت پشت سر بگذاریم.

جمشیدی با تأکید بر حفاظت از تأسیسات و تجهیزات برقی عنوان کرد: با توجه به افزایش سرقت‌ سیم‌های برق و  تجهیزات شبکه‌ای در روستاها، باید اطلاع رسانی به دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستاها برای هوشیاری و مراقبت از شبکه در دستور کار قرار گیرد و به طور جدی پیگیری شود.

وی در ادامه با تأکید بر ارائه مطلوب خدمات غیرحضوری گفت: یکی دیگر از اهداف ما اطلاع‌رسانی اپلیکیشن «برق من» در راستای ارائه خدمات غیرحضوری است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه صرفه‌جویی انرژی وظیفه همگانی است، اضافه کرد: متعهد می‌شویم که در راستای آگاهسازی و اطلاع رسانی عموم، اقدامات لازم را انجام دهیم.


 

کد خبر: ۶۹٬۴۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha