۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸
احداث شهرک بنکداران مشکل تردد خودروهای سنگین در بافت مرکزی همدان را حل می کند
سرپرست فرمانداری همدان:

احداث شهرک بنکداران مشکل تردد خودروهای سنگین در بافت مرکزی همدان را حل می کند

همدان - سرپرست فرمانداری همدان احداث شهرک بنکداران را افتخاری برای همدان دانست و گفت: رفع مشکل تردد خودروهای سنگین در بافت مرکزی شهر، تجمیع اصناف همگن، ایجاد بازار بزرگ منطقه ای و رونق اقتصادی از جمله محاسن این طرح کارآمد است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد علی محمدی عصر شنبه در نشست هم اندیشی توانمند سازی محلات شهر همدان با اشاره به ضرورت رفع محرومیت و ایجاد توازن منطقه ای در برخی از محلات کمتر برخوردار شهر همدان گفت : اگر شهر را مدیریت نکنیم شهر ما را مدیریت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه اگر با ترسیم افق مشخص کار نکنیم دچار روزمرگی می شویم؛ افزود: باید با برنامه ریزی کار کنیم تا در مقابل عمل انجام شده قرار نگیریم.

سرپرست فرمانداری همدان با اشاره به ضرورت ارتباط مدیران با سطوح و اقشار مختلف مردم عنوان کرد: باید حرف مردم را گوش داد چراکه انجام خدمت با نشستن پشت میز حاصل نمی شود.

محمدی بالا بودن اجاره بها و قیمت مسکن در همدان را از جمله مشکلات قابل توجه برشمرد و یادآور شد: یکی از علل نابسامانی و ساخت و سازهای غیر مجاز عدم تامین اراضی مسکونی مورد نیاز با قیمت مناسب و برنامه ریزی است.

وی افزود: مسکن مهر را در مناطقی جانمایی کردیم که با مشکل تامین زیرساختهای مورد نیاز مواجه شدیم و هنوز هم در برخی مناطق شهر همدان در این زمینه مشکل داریم.

سرپرست فرمانداری همدان احداث شهرک بنکداران را افتخاری برای همدان دانست و گفت: رفع مشکل تردد خودروهای سنگین در بافت مرکزی شهر، تجمیع اصناف همگن، سهولت دسترسی خریداران، ایجاد بازار بزرگ منطقه ای و رونق اقتصادی از جمله محاسن این طرح کارآمد است.

وی با اشاره به ضرورت ساماندهی برخی واحدهای صنفی اظهار کرد: علیرغم اقدامات انجام شده برای انتقال واحدهای صنفی سنگ تراشی قبور در یک ورودی اصلی به شهر همدان همچنان هر رهگذری در بدو ورود با سنگهای قبر روبرو می شود.

محمد علی محمدی از برگزاری نشستهای مستمر با هدف رفع مسایل و مشکلات محلات توانمند سازی شهر همدان خبر داد و افزود: در این نشستها با حضور مدیران ذیربط سعی خواهیم کرد با تمرکز بر روی برخی از مشکلات قابل حل شاهد اقدامات اجرایی باشیم .

کد خبر: ۶۹٬۴۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha