۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳
تمامی مصوبات ستاد تسهیل کشور لازم الاجراست/ نباید هیچ واحد تولیدی تعطیل شود
دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید:

تمامی مصوبات ستاد تسهیل کشور لازم الاجراست/ نباید هیچ واحد تولیدی تعطیل شود

زالی، دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت: مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لازم الاجراست و به گونه‌ای باید باشند که هیچ واحد تولیدی تعطیل نگردد.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، میثم زالی در دیدار با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زاهدان، اظهار داشت: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور ۱۲ وزیر و رئیس دستگاه دولتی حضور دارند و مسئولیت این ستاد در استان‌ها با استانداران و به دبیری سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان می‌باشد.

وی ادامه داد: مصوبات ستادهای تسهیل و رفع موانع تولید لازم الاجراست و به گونه‌ای باید باشند که هیچ واحد تولیدی تعطیل نگردد.

زالی افزود: قطعا با هربخشی که بخواهد در روند تولید اختلال ایجاد کند برخورد قانونی صورت می‌پذیرد و در این زمینه قوه قضائیه بسیار هوشمندانه ودقیق ورود نموده است.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور بیان داشت: در اوج تحریم‌ها منطقی نیست که واحد تولیدی تعطیل شود و زمانی که سرمایه گذار تمام سرمایه خود را در بخش تولید سرمایه گذاری نموده باید چرخ تولید بچرخد و مقامات قضایی در این زمینه عدالت را اجرا خواهند کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زاهدان نیز در این دیدار گفت: قوه قضائیه نیز دغدغه تولید دارد و هرکجا رونق تولید باشد حقوق عامه مردم هم رعایت می‌شود.

مهدی شمس‌آبادی با بیان این که افزایش تولید باعث کاهش بزهکاری در جامعه می‌شود، ابراز داشت: خوشبختانه سیاست‌های قوه قضائیه بیشتر حمایت از تولید است و به صورت هفتگی بازدید از واحدهای تولیدی صورت می پذیرد.

وی ادامه داد: در برخی زمینه‌ها بروکراسی‌های زائد باید کاهش پیدا کند تا سرمایه گذاران راحت تر سرمایه گذاری نمایند و ما نیز در کنار سرمایه گذاران و تولیدکنندگان خواهیم بود.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان افزود: نگاه‌های همه مسئولین و بانک ها به تولید باید باشد، چون تولید در همه ابعاد و بویژه بعد اجتماعی کمک خواهد کرد و یقین بدانید هرکجا قرار باشد به تولید ضربه وارد شود در کنار تولیدکننده ایستاده ایم و البته با متخلفین در این حوزه نیز برخورد جدی خواهیم کرد.

قائنی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری نیز در ادامه یکی از مشکلات عمده تولید و واحدهای تولیدی را مسائل بانکی دانست و افزود: قوه قضائیه در این زمینه بسیار هوشمندانه و دقیق وارد شده و با این تدابیر و همکاری قوه قضائیه، نتایج بهتر و ملموس تری حاصل خواهد شد.

داود شهرکی رییس سازمان صمت استان نیز گفت: تمامی مباحث و مشکلات واحدهای تولیدی در استان مورد بررسی قرار می گیرد در صورتی که در استان رفع نگردد این موانع و مشکلات به جهت رفع، به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور ارجاع می‌شود.

کد خبر: ۶۹٬۴۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha