۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
عرضه تخم مرغ روال عادی گرفت| کاهش قیمت مرغ در برخی واحدهای صنفی عمده فروش
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان مرغ و ماهی تهران در گفتگو با «بازار»:

عرضه تخم مرغ روال عادی گرفت| کاهش قیمت مرغ در برخی واحدهای صنفی عمده فروش

یوسف خانی، رئیس اتحادیه صنف فروشندگان مرغ و ماهی تهران گفت: در صدور حواله تخم مرغ تنظم بازار به قیمت مصوب توسط اتحادیه مرکزی مرغداران میهن هیچ مشکلی وجود ندارد و عرضه تخم مرغ در بازار روال عادی پیدا کرده است.

بازار؛ گروه اصناف و بازرگانی: «مهدی یوسف خانی» در گفتگو با خبرنگار بازار تاکید کرد: از آنجا که عرضه تخم مرغ توسط اتحادیه مرکزی مرغداران میهن و شرکت پشتیبانی امور دام به اتحادیه ها مشکلی ندارد، لذا قیمت تخم مرغ تنظیم بازار با بازار آزاد را به هیچ عنوان قبول نداریم و قیمت هر شانه تخم مرغ ۳۰ عددی حدود ۳۴ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان مرغ و ماهی تهران با بیان اینکه به طور متوسط روزانه ۴۰۰ تن تخم مرغ مصرف بازار در تهران است، اظهار داشت: قیمت مصوب هر کیلوگرم ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان است و کمبودی نیز در بازار احساس نمی شود.

روزانه به طور متوسط حدود ۱۰ تن حواله توسط این اتحادیه صادر می شود
این مقام مسئول در اتحادیه صنف فروشندگان مرغ و ماهی تهران یادآور شد: هم اکنون به طور متوسط روزانه حدود ۱۰ تن تخم مرغ توسط این اتحادیه برای واحدهای صنفی فروشندگان مرغ در تهران حواله صادر می شود.

یوسف خانی در پاسخ به سوال خبرنگار بازار مبنی بر اینکه با توجه به نزدیکی روزهای پایانی سال آیا در شب عید کمبودی در بازار تخم مرغ و مرغ نخواهیم داشت، گفت: در حال حاضر اتحادیه صنف فروشندگان مرغ و ماهی تهران در بازار کمبودی احساس نمی کند و در شب عید نیز عرضه تخم مرغ و مرغ به روال عادی ادامه خواهد داد.

یوسف خانی بیان کرد: قیمت مصوب تنظیم بازار مرغ ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است و هیچ کس اجازه ندارد، مرغ را بالاتر از این قیمت به مردم بفروشد.

قیمت مصوب مرغ ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان و تخم مرغ ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان مرغ و ماهی تهران یادآورشد: هرچند که قیمت مصوب هر کیلوگرم مرغ ۲۰ هزار و ۴۰۰ هزار تومان است، اما هم اکنون برخی از واحدهای صنفی عمده فروشی در سطح شهر تهران به صورت رقابتی قیمت مرغ را به حدود ۱۹ هزار تومان کاهش داده اند.

مردم هرگونه گرانفروشی مرغ و تخم مرغ در واحدهای صنفی فروشندگان مرغ و ماهی را  می توانند به ۱۲۴ و یا شماره تلفن ۸۸۳۰۲۲۴۷ اتحادیه صنف فروشندگان مرغ و ماهی تهران اطلاع دهند

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان مرغ و ماهی تهران تاکید کرد: با این حال مردم هرگونه گرانفروشی مرغ را می توانند به ۱۲۴ و یا شماره تلفن ۸۸۳۰۲۲۴۷ اتحادیه صنف فروشندگان مرغ و ماهی تهران اطلاع دهند.

گزارش میدانی خبرنگار خبرگزاری بازار از میادین میوه و تره بار صادقیه و قزل قلعه تهران حاکی از است که عرضه تخم مرغ و مرغ در میادین یاد شده شهری افزایش یافته است.

«حسین رحمانی» که امروز برای خرید تخم مرغ به میدان قزل قلعه مراجعه کرده بود به خبرنگار بازار گفت: خوشبختانه در روزها اخیر عرضه مرغ و تخم مرغ در این میدان افزایش یافته و مصرف کنندگان به هر اندازه که مرغ و تخم مرغ نیاز داشته باشند می توانند نیازهای خود را طبق قیمت مصوب بدون معطلی در صف های طولانی، خرید کنند.

کد خبر: ۶۹٬۳۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha