۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹
پیگیری تخصیص اعتبار برای جدا سازی لاین رفت و برگشت گردنه «اسدآباد»
مشاور وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

پیگیری تخصیص اعتبار برای جدا سازی لاین رفت و برگشت گردنه «اسدآباد»

همدان - مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور زیربنایی و طرح های ویژه با اشاره به قراردادهای منعقد شده در رابطه با جدا سازی لاین رفت و برگشت گردنه «اسدآباد» از پیگیری تخصیص اعتبار به این پروژه ها خبر داد و گفت:

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی همدان، سید حسین میرشفیع با اشاره به قراردادهای منعقد شده در رابطه با جدا سازی لاین رفت و برگشت گردنه شامل نصب نیوجرسی، روشنایی و تعریض گردنه عنوان کرد: تخصیص اعتبار این پروژه ها باید پیگیری شود تا روند بهره برداری پروژه انجام و با اجرای آن شاهد کاهش تصادفات و رفع مشکلات باشیم.

مشاور وزیر در امور زیربنایی و طرح های ویژه وزارت راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به اعتبارات در نظر گرفته شده برای راههای روستایی گفت: منابع اعتبارات راه روستایی از محل بودجه ملی حذف شده و تامین اعتبار آن در اختیار استان ها است.

میرشفیع گفت: در همین رابطه هر چقدر که از منابع استان همدان برای پیشرفت پروژه های راه روستایی و نیز آسفالت راه اسدآباد به سنقر و داشبلاغ تامین اعتبار شود معادل همان اعتبار از سایر منابع کمک خواهیم کرد تا پروژه انجام شده و این طرح ها تا سال ۱۴۰۰پیشرفت کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان نیز با اشاره به جلسات برگزار شده مسئولان برای راه اندازی کنار گذر شهرستان در اوایل سال آینده بر انجام این امر تاکید و خواستار تامین تمهیدات لازم و اجرای موارد ایمنی لازم در پروژه کنارگذر برای افتتاح آن شد.

فرماندار اسدآباد نیز با بیان اینکه نگهداری راه ها و ایجاد راه های جدید نیازمند اعتبار است، گفت: پروژه کنار گذر با پیشرفت ۹۸ درصدی در مراحل پایانی خود قرار دارد و تنها اتصال ورودی شهر به کمربندی، تابلوها، خط کشی و ایمنی طرح باقی مانده که در دست اجراست.

سعید کتابی از افتتاح پروژه ملی کنارگذر اسدآباد در خردادماه ۱۴۰۰ خبر داد و افزود: این طرح به عنوان یکی از بزرگترین پروژه‌های ملی اسدآباد در سال ۸۹ آغاز شد و تاکنون برای این پروژه ۲۳ میلیارد تومان هزینه شده و برای اتمام کامل طرح به اعتباری افزون بر ۳۰میلیارد تومان نیاز خواهد بود.

کد خبر: ۶۹٬۲۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha