۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶
سود کشاورزی گلستان به جیب دلالان می‌رود
نماینده مردم گرگان در مجلس:

سود کشاورزی گلستان به جیب دلالان می‌رود

گرگان- سنگدوینی، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خام فروشی یکی از چالش‌های اصلی است، گفت: به دلیل نبود صنایع تبدیلی، سود کشاورزی گلستان به جیب دلالان می‌رود.

رمضانعلی سنگدوینی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: قابلیت‌ها و ظرفیت‌های استان گلستان در بخش‌های مختلف فراوان است.

وی افزود: با وجود ظرفیت‌های مناسب استان در بخش‌های مختلف تاکنون نتوانسته‌ایم از این ظرفیت‌ها بهره لازم رت ببریم و میازمند افزایش زنجیره ارزش در استان هستیم.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کشاورزی و گردشگری از اصلی‌ترین محورهای توسعه استان هستند، ادامه داد: در بخش کشاورزی با چالشی به نام خام‌فروشی مواجه هستیم و این امر باعث شده سود کشاورزی گلستان به جیب دلالان برود.

وی با اشاره به اینکه یک سال گندم و سال بعد گوجه فرنگی استان با چالش افت شدید قیمت مواجه می‌شوند، تاکید کرد: توسعه کشاورزی بدون ایجاد صنایع تبدیلی و فراهم کردن زمینه صادرات محصول بی‌فایده است.

سنگدوینی به چالش‌های بخش گردشگری استان هم اشاره و بیان کرد: متاسفانه در این استان در حوزه گردشگری هم وضعیت مناسبی نداریم و با وجود ظرفیت‌های بسیار طبیعی و تاریخی، اقامتگاه‌های مناسب برای جذب گردشگر داخلی و خارجی نداریم.

کد خبر: ۶۹٬۲۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha