۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
صندوق فناوری ارس در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی دفتر تاسیس می کند

صندوق فناوری ارس در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی دفتر تاسیس می کند

تبریز- مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری ارس گفت: به زودی دفتر این صندوق در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی تاسیس می شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ارس، پریسا بهلولی در یک‌گفت‌و گوی خبری افزود: با تصویب هیات مدیره صندوق پژوهش و فناوری منطقه آزاد ارس برای ارایه خدمات مناسب و سریع به شرکت های دانش بنیان و فناور آذربایجان شرقی، بزودی با تامین نیروی انسانی مورد نیاز و تحویل محل از طرف  پارک علم و فناوری استان، این دفتر افتتاح می شود.

وی گفت: با افتتاح این دفتر متقاضیان خدمات از جمله تسهیلات و صدور ضمانت، نیازی به حضور در دفتر منطقه آزاد ارس در ۱۳۲ کیلومتری شمال غرب تبریز ندارند.

وی اضافه کرد: صندوق پژوهش و فناوری ارس به عنوان عامل مالی صندوق نوآوری و شکوفایی کشور، خدمات متنوع مالی و سرمایه گذاری از جمله صدور ضمانت نامه برای تضمین حضور شرکت ها در مناقصات و معاملات دولتی، اعطای تسهیلات مختلف همچون نمونه سازی، تولید صنعتی، تامین محل فعالیت و سرمایه در گردش و مشارکت در طرح های دانش بنیان و فناور را ارائه می کند.

بهلولی گفت: شرکت های دانش بنیان و فناور می توانند جهت آشنایی با خدمات و تسهیلات صندوق به سایت اینترنتی صندوق به آدرس www.arasfund.ir مراجعه کنند.

وی ادامه داد: صندوق پژوهش و فناوری ارس اولین صندوق پژوهش فناوری شمالغرب کشور بوده که با سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس، صندوق نوآوری و شکوفایی، پارک علم و فناوری تبریز و شرکت همگامان طی سال گذشته فعالیت خود را شروع کرده است.

کد خبر: ۶۹٬۱۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha