۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳
آغاز تحقیق و تفحص از صنعت خودرو؛ بزودی
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن در مجلس اعلام کرد

آغاز تحقیق و تفحص از صنعت خودرو؛ بزودی

فیروزی، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: بزودی تحقیق و تفحص از صنعت خودرو را آغاز می‌کنیم تا در مدت کوتاهی این بررسی‌ها را به پایان برسانیم.

به گزارش بازار، حجت اله فیروزی به روند کاهشی قیمت خودرو در روزهای اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: قیمت خودرو در یک ماه گذشته در بازار روند کاهشی داشته است.

عضو کمیته تحقیق و تفحص از صنعت خودرو همچنین با بیان اینکه طراحی قیمت گذاری خودرو در شورای رقابت موجب افزایش قیمت‌ها شد، افزود: در ۱۰ روز گذشته خوشبختانه شاهد نزولی قیمت خودرو هستیم که کاهش قیمت دلار و کم رنگ شدن جذابیت سرمایه‌گذاری در صنعت خودرو برای مردم از دیگر عوامل کاهش قیمت هاست.

وی تصریح کرد: اگر خودروسازان تیتراژ تولید خود را افزایش دهند، امیدواریم این روند کاهشی قیمت ادامه پیدا کند.
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به مشخص شدن اعضای تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی ادامه داد: یکی از ابزارهای نظارتی مجلس، بحث تحقیق و تفحص است که از دستگاه‌های مختلف با درخواست نمایندگان انجام می‌شود که به زودی تحقیق و تفحص از بخش خودرو سازی را آغاز می‌کنیم و در مدت کوتاهی این بررسی‌ها را به پایان می‌رسانیم.

فیروزی در ادامه با اشاره به تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه گفت: کلیات این تحقیق به تصویب رسیده است و داوطلبان در حال نام نویسی هستند تا از بین نمایندگان به قید قرعه اعضای کمیته نیز مشخص شود.

وی افزود: تحقیق و تفحص از شرکت دخانیات ایران نیز با درخواست یکی از نمایندگان مجلس کلید خورده و در دستور کار نمایندگان قرار گرفته است.
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس همچنین گفت: تحقیق و تفحص از سازمان استاندارد نیز در کمیسیون مطرح است و پس از نهایی شدن و بررسی در نشست اعضای کمیسیون صنایع در دستور کار وکلای ملت قرار خواهد گرفت.

کد خبر: ۶۹٬۰۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha