۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
هم‌رسانی صاحبان ایده و سرمایه در سکوی پرتاب یزد
معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی یزد:

هم‌رسانی صاحبان ایده و سرمایه در سکوی پرتاب یزد

یزد- دهقان، معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی یزد در خصوص اهمیت برگزاری رویدادهایی اعم از «سکوی پرتاب یزد»، به ضرورت هم‌رسانی صاحبان ایده و سرمایه برای شکل‌گیری تیم‌هایی جدید در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات اشاره و بر ایجاد کسب و کارها با ایده‌های جدید تأکید کرد.

محمد دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به برگزاری رویداد صد استارت‌آپی در استان یزد، گفت: برگزاری رویداد سکوی پرتاب یزد یک تلنگر و ایجاد حساسیت برای مقامات استان به شمار می‌رود تا سایر دستگاه‌های مرتبط با موضوعات فناوری خدمات ویژه‌ای را برای این مجموعه ها در نظر بگیرند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد بیان کرد: اهمیت در این است که نتایج برگزاری این گونه رویدادهای مهم و سرنوشت ساز برای استارت آپ‌های موفق بررسی و پیگیری شود و به صورت مستمر شاهد برگزاری این برنامه‌ها باشیم.

وی تصریح کرد: یکی از دغدغه‌ها و نیازهای اصلی استارت آپ‌ها، سرمایه است و مزیت برگزاری چنین رویدادی در همرسانی صاحبان ایده و سرمایه خواهد بود.

دهقان با تأکید بر استمرار این نوع حمایت‌ها، گفت: در رویداد سکوی پرتاب یزد شانس موفقیت ایده‌ها افزایش یافت و اعضای اکوسیستم نوآوری را گردهم ‌آورد که این مهم یک مزیت بزرگ بود.

گفتنی است، «صد استارتاپ» برنامه پیوسته سرمایه‌گذاری و شتاب‌دهی است که با همکاری شبکه‌ای از زیست‌بوم کارآفرینی، شتاب دهنده‌های همکار و نهادهای خصوصی و دولتی که فعالیت آن از یک سال گذشته آغاز شد، فرآیند شتاب‌گیری شرکت های نوپا را پیگیری و تسهیل کند.

کد خبر: ۶۹٬۰۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha