۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۱
امدادرسانی به ۲۵ خودرو در جاده‌های برف‌گیر استان سمنان
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان خبر داد:

امدادرسانی به ۲۵ خودرو در جاده‌های برف‌گیر استان سمنان

سمنان- منصور کیایی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان از امدادرسانی به ۲۵ خودرو درراه مانده در جاده‌های برف‌گیر این استان خبر داد و گفت: مردم از سفرهای غیرضروری تا اطلاع ثانوی بپرهیزند.

احسان منصور کیایی در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن بیان اینکه در طول بارش‌های امروز مأموران راهداری استان سمنان به ۲۵ خودرو درراه مانده در محورهای برف‌گیر امدادرسانی کردند، اظهار داشت: از نیمه‌شب گذشته بارش برف و باران در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی استان آغازشده است.

وی با تأکید بر لزوم جلوگیری از وقوع حوادث بیان کرد: اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع حوادث و امدادرسانی در جاده‌های استان سمنان انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از استقرار نیروهای راهداری در جاده‌های این استان خبر داد و گفت: عملیات شن و نمک‌پاشی در ۲۲۰ کیلومتر از جاده‌های برف‌گیر با استفاده از ۳۷۰ تن شن و نمک اجرایی شد.

منصور کیایی بابیان اینکه بر اساس هماهنگی انجام‌شده با برخی از دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسانی به مجموعه‌های تحت پوشش این دستگاه‌ها انجام گرفت، ابراز کرد: مسافران پیش از سفر می‌توانند از سامانه تلفنی ۱۴۱ و یا آدرس الکترونیکی www.۱۴۱.ir نسبت به وضعیت راه‌ها آگاهی پیدا کنند

به گزارش بازار، بر اساس آخرین گزارش پلیس‌راه، محور شهمیرزاد به سمت کیاسر، گردنه خوش ییلاق و مسیر شاهرود به گرگان مسدود و بقیه راه‌های استان سمنان باز است.

کد خبر: ۶۹٬۰۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha