۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱
فعال سازی گوشی های مسافری ثبت شده در سامانه گمرک با همراهی سامانه همتا
نماینده وزیر صمت در هیات رئیسه اتاق اصناف ایران خبر داد

فعال سازی گوشی های مسافری ثبت شده در سامانه گمرک با همراهی سامانه همتا

درستی، نماینده وزیر صمت در هیات رئیسه اتاق اصناف ایران و رئیس اتحادیه صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران از فعال سازی گوشی های مسافری ثبت شده در سامانه گمرک با همراهی سامانه همتا خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از اتاق اصناف ایران، دومین نشست ابراهیم درستی، نماینده وزیر صمت در هیات رئیسه اتاق اصناف ایران و رئیس اتحادیه صوتی، تصویری و تلفن همراه و لوازم جانبی تهران با حسین یوسفیان مدیر سامانه همتا در محل اتاق اصناف ایران برگزار شد.

ابراهیم درستی در این خصوص اظهار کرد: دومین نشست در راستای پیگیری رفع مشکل تعدادی از گوشی های تلفن همراه مسافری برگزار شد و با تعامل مناسبی که بین اتحادیه و سامانه همتا وجود دارد، ان شاء ا… بتوان در این شرایط سخت کرونایی که اصناف یک سال درگیر آن هستند و متحمل ضرر و زیان های فراوانی شده اند، مشکل واحدهای صنفی و مصرف کننده حل شود.

رئیس اتحادیه صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران با تشکر از مسئولان سامانه همتا، افزود: در این نشست با درخواستی که در راستای رفع مشکل واحدهای صنفی و مصرف کنندگان از مدیر محترم سامانه همتا داشتیم، مقرر شد طی روزهای آینده سامانه همتا نسبت به فعال سازی و حل مشکل گوشی های تلفن همراهی که با رعایت تشریفات قانونی وارد کشور و در سامانه گمرک ثبت شده اند، اقدامات لازم را انجام دهد.

درستی با تاکید بر حمایت کامل از طرح ریجستری و لزوم برخورد قاطع با سرشاخه های وارد کننده گوشی های غیرقانونی، اظهار کرد: از سامانه همتا درخواست کردیم با همراهی سایر دستگاه های نظارتی با تمامی سرشاخه های اصلی واردات غیر قانونی گوشی تلفن همراه برخورد قاطع انجام شود، چراکه این گوشی ها مشکلات زیادی را برای مغازه داران و مصرف کننده ایجاد می کنند.

وی همچنین تصریح کرد: از تمام واحدهای صنفی و مردم درخواست دارم قبل از خرید تلفن همراه از واردات قانونی آن با استعلام اصالت گوشی از طریق سامانه همتا اطمینان حاصل کنند تا دچار مشکل نشوند.

کد خبر: ۶۹٬۰۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha