۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
نرخ ارز تخصیصی واردات دارو در سال آینده؛ ۴۲۰۰ تومانی
نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس عنوان کرد

نرخ ارز تخصیصی واردات دارو در سال آینده؛ ۴۲۰۰ تومانی

میرتاج‌الدینی، نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: نرخ ارز تخصیصی برای دارو تغییر نکرده است و مانند گذشته با همان ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی وارد خواهد شد.

به گزارش بازار، سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: براساس گزارش کمیسیون تلفیق لایحه بودجه نرخ ارز تخصیصی برای دارو تغییر نکرده است و مانند گذشته با همان ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی وارد خواهد شد.

وی با بیان اینکه دولت چند نرخ برای ارز در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ بعنوان نرخ محاسباتی آورده است، تصریح کرد: دولت مابه‌التفاوت نرخ ارز دولتی و آزاد را به صورت غیرشفاف در اختیار سازمان بودجه قرار داده و براین اساس کمیسیون تلفیق این موضوع را در بودجه سال آینده روشن و شفاف کرده است.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تأکید کرد: طبق مصوبه کمیسیون تلفیق، نمایندگان بودجه سال آینده را به دو صورت زمانی و دو سطحی بسته‌ایم تا ضمن اینکه دولت فعلی بتواند به وظایف خویش عمل کند، دست دولت بعدی هم برای اجرای مصوبات بسته نباشد.

وی افزود: مجلس نرخ خاصی برای ارز در بودجه سال ۱۴۰۰ تعیین نکرده، بلکه درآمدهای بودجه‌ای را براساس نرخ در نظر گرفته شده توسط دولت و نرخ ارز در بازار تنظیم و شفاف کرده است.

کد خبر: ۶۹٬۰۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha