۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
جاده‌های استان همدان برفی است/ تداوم فعالیت راهداران برای بازگشایی راه ها
سرپرست معاونت راهداری همدان:

جاده‌های استان همدان برفی است/ تداوم فعالیت راهداران برای بازگشایی راه ها

همدان - رستمی، ​سرپرست معاونت راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان بااشاره به بارش برف در محور ها و جاده های استان همدان گفت: نیروهای راهداری همدان همچنان در حال بازگشایی راه ها هستند.

مسعود رستمی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه به دنبال هشدارهای هواشناسی در خصوص بارش برف، مه گرفتگی و کاهش دمای هوا و با توجه به بارش برف و وجود مه و کولاک در بیشتر محورهای مواصلاتی استان رانندگان باید با پرهیز از سفرهای غیر ضروری، رعایت نکات ایمنی، سرعت مجاز و همراه داشتن زنجیر چرخ از بروز حوادث خطرناک جاده ای جلوگیری کنند، افزود: در حال حاضر تمام اکیپ های راهداری استان همدان در گردنه های برفگیر مستقر هستند.

وی ادامه داد: عملیات بازگشایی جاده‌ها و محورهای ارتباطی استان همدان در پی ریزش برف از شب گذشته آغاز شده و نیروهای راهداری همچنان در حال بازگشایی راه ها هستند.

رستمی با یادآوری اینکه راهدارخانه‌های استان همدان از ۲۰‌ آبان در حال آماده‌باش طرح زمستانی هستند، تأکید کرد: حجم سنگین برف و لغزندگی محورهای کوهستانی استان همدان همراه داشتن زنجیر چرخ برای خودروها را ضروری می کند.

سرپرست معاونت راهداری استان همدان اضافه کرد: بیش از ۸۰ هزار تن ماسه و نمک در انبارهای راهداری استان همدان ذخیره شده که به منظور جلوگیری از انسداد و بازگشایی احتمالی راهها، بر سطوح جاده‌های استان ریخته می شود.

رستمی گفت: در طرح راهداری زمستانی امسال ۳۴ راهدارخانه استان، ۵۴۲ نیرو با بکارگیری ۳۰۲ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین راهداری مشغول به فعالیت هستند.

کد خبر: ۶۹٬۰۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha