۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
سرمایه گذاری در زمینه ماهیان خاویاری در خزر توسعه یابد
استاندار مازندران:

سرمایه گذاری در زمینه ماهیان خاویاری در خزر توسعه یابد

ساری- استاندار مازندران بر لزوم سرمایه گذاری و مراقبت از ماهیان خاویاری و فرآورده های شیلاتی در سطح دریای خزر تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری مازندران، احمد حسین زادگان در جلسه مشترک اعضای کارویژه امنیت مرز و کمیسیون مقابله با کالا و ارز بر تقویت امنیت مرزهای آبی استان و جلوگیری از انجام قاچاق کالا در سطح بنادر و ماهیان خاویاری و فرآورده های شیلاتی در سطح دریای خزر و مبارزه قاطع با قاچاقچیان تاکید کرد.

وی افزود: همچنین سرمایه گذاری و توسعه و مراقبت از ماهیان خاویاری و فرآورده های شیلاتی در سطح دریای خزر و مبارزه قاطع با قاچاقچیان این حوزه مورد تاکید ویژه است.

نماینده عالی دولت در استان، اظهار کرد: مطالعه در جهت امکان سنجی نصب دستگاه های ایکس ری در مبادی گمرگی برای پیشگیری از ورود احتمالی کالاهای قاچاق و تقویت یگان حفاظت از آبزیان شیلات یکی از راهکارهای مهم برای نیل به این اهداف است.

حسین زادگان یادآور شد: بهره گیری از ظرفیت دستگاه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی و نیروهای بسیجی در این حوزه و تامین اعتبارات لازم از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی یک اولویت است.

استاندار مازندران با اشاره به لزوم افزایش توان عملیاتی نیروهای دریابانی، ارتش و سپاه و همچنین بنادر اقتصادی و تجاری استان، خاطرنشان ‌کرد: لایروبی اسکله ها برای پهلوگیری کشتی ها وشناورها از جمله راهکارهای اساسی این حوزه برای جلوگیری از ایجاد خلل در انجام وظایف ملی و بین المللی است.

وی افزود: مهمترین اصل در مبارزه با قاچاق، پیشگیری و برخورد قاطع با باندها و سرشبکه های اصلی است و دستگاه‌های ذیربط در این خصوص می بایست همکاری لازم را با ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بعمل آورند.

کد خبر: ۶۸٬۹۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha