۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
اجرای عملیات شن و نمک‌پاشی در ۲۲۰ کیلومتر از محورهای برف‌گیر استان سمنان
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان خبرداد:

اجرای عملیات شن و نمک‌پاشی در ۲۲۰ کیلومتر از محورهای برف‌گیر استان سمنان

سمنان- منصور کیایی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به اجرای عملیات پیشگیرانه از وقوع حوادث در جاده‌های استان گفت: عملیات شن و نمک‌پاشی در ۲۲۰ کیلومتر از جاده‌های برف‌گیر استان اجرا شد.

احسان منصور کیایی در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: با توجه به برودت هوا و بارش برف و باران در ارتفاعات استان سمنان، اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع حوادث در جاده‌های استان در دستور کار قرار گرفت.

وی بابیان اینکه عملیات شن و نمک‌پاشی در ۲۲۰ کیلومتر از جاده‌های برف‌گیر استان سمنان اجرایی شد، تصریح کرد: این عملیات در محورهای برف‌گیر شهرستان‌های دامغان، سمنان و مهدی‌شهر با استفاده از ۳۷۰ تن شن و نمک اجرایی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان با تأکید بر اینکه تمام نیروهای راهداری در محورهای برف‌گیر و پرخطر شهرستان‌های سمنان، دامغان، گرمسار و مهدی‌شهر مستقر هستند، بیان کرد: برای اجرای این عملیات ۲۰ نفر در دامغان، ۱۸ نفر در مهدی‌شهر و ۱۴ نفر نیروی راهداری در سمنان درگیر بودند.

منصور کیایی بابیان اینکه ۹ دستگاه ماشین‌آلات در سمنان، ۱۰ دستگاه در مهدی‌شهر و پنج دستگاه در دامغان برای اجرای این عملیات مورداستفاده قرار گرفت، ابراز کرد: مردم در شرایط فعلی از سفرهای غیرضروری و تردد در محورهای کوهستانی پرهیز کنند.

وی یادآور شد: مسافران پیش از سفر می‌توانند از سامانه تلفنی ۱۴۱ و یا آدرس الکترونیکی www.۱۴۱.ir نسبت به وضعیت راه‌ها آگاهی پیدا کنند.

کد خبر: ۶۸٬۹۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha